پخش زنده هفته بیست و پنجم بوندس لیگا؛ بایرن مونیخ - ماینتس؛ امروز ۱۸:۰۰ + لینک

دیدار بایرن مونیخ و ماینتس از هفته بیست و پنجم بوندس لیگا امروز شنبه ۱۹ اسفند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه تلوبیونی ورزش از پخش زنده رقابت‌های بوندس لیگا در هفته بیست و پنجم بین تیم های بایرن مونیخ و ماینتس خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۱۸:۰۰ پخش خواهد شد.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم بایرن مونیخ و ماینتس را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

لینک پخش زنده بازی بایرن مونیخ و ماینتس - ساعت ۱۸:۰۰

بایرن مونیخ که در چند هفته اخیر شرایط چندان خوبی نداشت و وارد بحران شده بود توانست با پیروزی برابر لاتزیو به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کند.

شاگردان توماس توخل در بازی رفت که به میزبانی حریف برگزار شده بود با یک گل شکست خوردند اما توانستند پاسخ این باخت را در ورزشگاه آلیانز آرنا به خوبی بدهند و حالا منتظر مشخص شدن تکلیف حریف‌شان در مرحله بعدی هستند.

هامان در گفتگو با فیلیپ کسلر درباره شرایط بایرن در لیگ قهرمانان اظهار داشت: «حالا بار دیگر احساس خوش‌بینی در باشگاه به وجود آمده است. پیروزی ۰-۳ برابر لاتزیو، حضور مکس ابرل به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و بازگشت مصدومانی مانند گنابری و دیویس و به زودی کومان.

1998873

مطمئنا پس از پنج یا شش ماه احساس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در تیم ایجاد خواهد شد. این ضروری است که بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را به نمایش بگذاریم. البته که برای این کار به شانس هم نیاز داریم.

اما بایرن اگر بتواند از این شریاط به خوبی استفاده کند و در مسیرش با رئال مادرید و منچسترسیتی روبرو نشود، شانس قابل توجهی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. من بازی‌های تیم‌هایی که در این رقابت مانده‌اند را تماشا کردم. به جز سیتی، آنها نباید از کسی ترسی داشته باشند.»

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 53193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha