۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 44676
تقابل سانه و مانه

مشاور سادیو مانه اعلام کرد لروی سانه به مهاجم سنگالی توهین نژادپرستانه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از SPORT24، باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، درباره درگیری بین مهاجم سنگالی و لروی سانه صحبت کرد. در ماه آوریل، مانه و سانه پس از اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در رختکن با هم درگیر شدند. در جریان این درگیری لفظی، سادیو به صورت مانه مشت زد.

باکاری سیسه، مشاور سادیو مانه، درباره درگیری این مهاجم سنگالی و لروی سانه گفت: همه کسانی که با فوتبال اروپا آشنایی دارند می‌دانند که لروی سانه مردی بسیار مغرور است. سادیو مانه هیچگاه در تیم‌هایی که بازی کرده مشکلی ایجاد نکرده است. لروی سانه از خط قرمزها عبور کرد. ۳۰ دقیقه بعد از دعوا، سانه برای مانه پیام عذرخواهی فرستاد. فهمید که خراب کرده سادیو عذرخواهی او را پذیرفت و گفت: امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود، زیرا به شخصیتی که هستم بسیار افتخار می‌کنم. امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.

این صحبت‌ها نشان می‌دهد که لروی سانه به سادیو مانه توهین نژادپرستانه کرده بود که با واکنش مهاجم سنگالی روبرو شد.

مشاور مانه همچنین گفت که توماس توخل، سرمربی بایرن، این بازیکن سنگالی را در ترکیب قرار نداده زیرا این تصمیم مدیران باشگاه بوده است. او از سادیو عذرخواهی کرد زیرا به او قول داده بود که بازی کند اما این اتفاق نیفتاد زیرا دستورالعمل‌ها را دنبال کرد. سیسه گفت: مدیران به او گفتند که سادیو را بازی ندهد.

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 44676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha