والیبال ایران ۳ - کره جنوبی ۰ در مسابقات نوجوانان جهان + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی والیبال ایران موفق شد در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ به پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در بازی نخست مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایران به مصاف کره جنوبی، حریف آسیایی خود رفت و موفق شد به پیروزی قاطع ۳ بر ۰ برسد.  این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ به سود والیبال ایران پایان یافت.

فیلم خلاصه والیبال ایران ۳ - کره جنوبی ۰

والیبال ایران در این رقابت توانست از بخش حمله ۴۳ امتیاز به دست بیاورد و این درحالی بود که کره جنوبی در این آیتم تنها ۳۷ امتیاز کسب کرد.

در بخش دفاع روی تور، والیبال ایران قدرت خود را به حریف دیکته کرد و توانست ۱۷ امتیاز از این بخش کسب کند درحالی که کره جنوبی شش امتیاز از این آیتم به دست آورد.

در سرویس روی تور ایران تیم برتر بود و توانست دو امتیاز کسب کند. کره جنوبی هم در بخش سرویس روی تور تنها یک امتیاز کسب کرد.

والیبال ایران در این بازی پراشتباه ظاهر شد؛ به طوری که کره جنوبی از اشتباهات ایران ۱۹ امتیاز کسب کردند. والیبال ایران از اشتباهات حریف خود توانست ۱۳ امتیاز کسب کند تا پیروز این دیدار باشد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا آل جلیل ملی پوش والیبال ایران در پایان این رقابت با کسب ۱۶ امتیاز بهترین بازیکن زمین نام گرفت. همچنین از تیم کره جنوبی لی ووجین با کسب ۱۵ امتیاز بهترین بازیکن این تیم بود.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ساعت ۲۰:۳۰ فردا (پنج‌شنبه ۱۲ مرداد) در دومین دیدار خود به مصاف پورتوریکو می‌رود.

برنامه کامل و نتایج مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳ / زمان دیدارهای تیم ملی ایران؛ پخش زنده + فیلم و عکس

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 45564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha