قلب والیبال امشب در تهران و اردکان می‌تپد/ هفته چهارم لیگ برتر والیبال را زنده و مستقیم ببینید + لینک پخش زنده همه بازی‌ها

هفته چهارم لیگ برتر والیبال در حالی با هفت دیدار پیگیری می‌شود که فولاد سیرجان صدرنشین جدول در تهران برای حفظ جایگاه خود تلاش می‌کند.

‌به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۷ آبان با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، ارومیه، یزد، تهران (دو مسابقه) و اصفهان پیگیری خواهد شد.

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

پیکان تهران – مس رفسنجان

لینک پخش زنده

این دیدارها با دو مسابقه ساعت ۱۵ در شهرهای تهران و اردکان شروع می‌شود که در سالن فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر می‌روند. پیکان تهران با یک برد سه امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و مس با دو برد و پنج امتیاز در رتبه ششم جدول است.

پیمان اکبری و شاگردانش در تیم پیکان که عنوان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها را یدک می‌کشند نیاز مبرم به پیروزی در این مسابقه و بهبود وضعیت تیم از نظر روحی و روانی دارند. البته تیم مس هم عملکرد خوبی در سه هفته بازی‌ها داشته و شکست این تیم در تهران کار آسانی برای پیکان نخواهد بود.

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

ایفاسرام اردکان – نیان الکترونیک خراسان

لینک پخش زنده

دیدار ایفاسرام و نیان الکترونیک خراسان دیگر مسابقه ساعت ۱۵ هفته چهارم لیگ برتر مردان است که در سالن آیت‌اله خاتمی اردکان برگزار می‌شود. در حال حاضر ایفاسرام با دو برد و ۷ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و نماینده مشهد با یک برد و ۴ امتیاز در جایگاه دهم است. شرایط جدولی دو تیم حکایت از برتری ایفاسرام دارد و میزبانی در این مسابقه نیز به این تیم کمک زیادی خواهد کرد که سومین برد خود را به دست آورد.

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – هورسان رامسر

تیم شهرداری ارومیه که تاکنون هیچ برد و امتیازی به دست نیاورده و در انتهای جدول مسابقات قرار دارد، این هفته در سالن غدیر ارومیه به دنبال نخستین برد خود در این مسابقات است.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی حریف سرسخت هورسان را پیش رو دارند که با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارند و به راحتی به حریفان خود امتیاز نمی‌دهد. هورسانی‌ها در هفته اول مغلوب فولاد سیرجان شدند اما در دو مسابقه بعدی تیم‌های شهرداری گنبد و ایفاسرام اردکان را شکست دادند، البته رحمان محمدی‌راد معتقد است که شرایط تیم هورسان امسال شرایط سختی است زیرا آخرین تیمی است که شروع به جذب بازیکن کرده و امیدوار است که توقعات علاقمندان این تیم به اندازه‌ شرایط باشد.

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – طبیعت

لینک پخش زنده

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در هفته چهارم لیگ برتر مردان میزبان طبیعت است. شهدابی‌ها در حالی به مصاف طبیعت می روند که در هفته سوم با شکست برابر مس صدر جدول را از دست دادند و با دو برد و ۶ امتیاز به رتبه چهارم جدول سقوط کردند. طبیعت نیز در هفته گذشته با شکست نیان نخستین برد خود در لیگ برتر را تجربه کرد تا بازیکنان این تیم برای مسابقه این هفته انگیزه مضاعف داشته باشند.

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶

گیتی‌پسند اصفهان – پاس گرگان

لینک پخش زنده

تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و پاس گرگان که هفته سوم را با شکست حریفان خود به پایان رساندند، این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند. گیتی‌پسند با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه سوم جدول است و پاس با دو برد و چهار امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد. دو تیم انگیزه زیادی برای کسب سومین برد در این مسابقه دارند و باید منتظر ماند و دید که تفکرات کدام مربی فاتح این دیدار حساس خواهد بود.

سال گذشته دیدار دور رفت مرحله مقدماتی دو تیم ۲۱ آبان (هفتم نهم) در گرگان برگزار شد و نماینده اصفهان سه بر یک به پیروزی رسید و شاگردان عیسی سنگدوینی این هفته در اصفهان برای جبران این نتیجه و انتقام از حریف به میدان می‌روند.

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

چادرملو اردکان – شهرداری گنبد کاووس

لینک پخش زنده

هفته چهارم لیگ برتر مردان با دو مسابقه در ساعت ۱۸ پیگیری می‌شود که تیم‌های چادرملو اردکان و شهرداری گنبد کاووس در یکی از این دیدارها در سالن آیت‌اله خاتمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

چادرملو که با دو برد و ۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد، این هفته میزبان تیم دوازدهم جدول یعنی شهرداری گنبد کاووس (یک برد و سه امتیاز) است. شاگردان کامبیز یعقوبی که در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان عملکرد خوبی تا به حال داشته‌اند، این هفته با استفاده از امتیاز میزبانی می‌توانند سومین برد خود را به دست آوردند تا ضمن حفظ جایگاه خود در جدول، نیم‌نگاهی نیز به رتبه‌های بالاتر داشته باشند.

رحمان رئوفی که معتقد است امسال تیم جوانی را در اختیار دارد، درباره مسابقه با چادر ملو یادآور شد که نتیجه هیچ دیداری از قبل قابل پیش‌بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی در بازی رخ دهد اما امیدوار است که بهترین‌ها برای تیم شهرداری گنبد رقم بخورد.

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

سایپا تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

لینک پخش زنده

در آخرین مسابقه هفته چهارم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان تیم سایپا تهران در سالن فدراسیون میزبان فولاد سیرجان ایرانیان صدرنشین مسابقات است که این بازی ساعت ۱۸ آغاز می‌شود. سیرجانی‌ها تنها تیم سه برده این هفته از مسابقات هستند که در سه هفته گذشته موفق به شکست هورسان رامسر، شهرداری ارومیه و چادر ملو شدند و این هفته در جدال با سایپا به دنبال چهارمین برد متوالی و حفظ صدرنشینی خود هستند.

تیم سایپا که امسال با هدایت امیرحسینی در رقابت‌ها شرکت کرده است، در حال حاضر بدون برد و با یک امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. بنابر این نارنجی‌پوشان جدال سختی برای کسب نخستین برد پیش رو دارند.





 

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 48858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha