شهرآورد حساس خودروسازان تهرانی / هفته دوم لیگ برتر والیبال را زنده و مستقیم ببینید + لینک پخش

هفته دوم لیگ برتر مردان سوم آبان‌ماه با هفت دیدار همزمان پیگیری خواهد شد و در تهران درحالی شهرآورد خودروسازان برگزار می‌شود که دو تیم در هفته نخست مغلوب حریفان شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه به صورت همزمان (ساعت ۱۶) در شهرهای اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد، اردکان و تهران پیگیری خواهد شد.

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۶

پیکان تهران – سایپا تهران

لینک پخش زنده

تیم‌های پیکان و سایپا که سابقه دیرینه در لیگ برتر مردان دارند در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم برای کسب نخستین برد پا به میدان می‌گذارند زیرا در هفته نخست مغلوب حریفان خود شدند.

تیم والیبال پیکان از سال ۱۳۷۵ و در دهمین دوره لیگ برتر نخستین حضور خود در این مسابقات را آغاز کرد و سایپا از سال ۱۳۸۱ و شانزدهمین دوره مسابقات، لیگ برتری شد. بنابراین جدال دو تیم در لیگ برتر مردان سابقه بیست‌ودوساله دارد و شهرآورد خودروسازان همیشه برای علاقمندان به والیبال جذاب بوده است.

پیکان تنها تیمی است که در هفته دوم مسابقات دومین بازی خانگی خود را انجام می‌دهد و امیدوار است با شکست سایپا شرایطش را در جدول بهبود دهد. پیکانی‌ها در هفته نخست به‌رغم میزبانی مغلوب تیم تازه وارد چادر ملو اردکان شدند و این شوک برای پیروزی در شهرآورد این هفته اهمیت دارد.

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶

شهداب یزد – پاس گرگان

لینک پخش زنده

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که در پایان هفته نخست صدرنشین جدول شد، در هفته دوم لیگ برتر میزبان پاس گرگان است. دو تیم در هفته نخست برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند اما شهدابی‌ها با توجه به صدرنشینی و میزبانی، شرایط بهتری برای پیروزی مقابل نماینده گرگان دارند که با یک برد و دو امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.

اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت ۱۶

چادر ملو اردکان – گیتی پسند اصفهان

لینک پخش زنده

چادر ملو اردکان که در هفته نخست با شکست پیکان شگفتی‌ساز شد، در هفته دوم مسابقات میزبان گیتی پسند اصفهان است. دو تیم یک برد و سه امتیاز در جدول دارند اما نماینده اصفهان در رتبه دوم جدول است و اردکانی‌ها در جایگاه چهارم قرار دارند. شاگردان یعقوبی و عقیلی به دنبال دومین برد متوالی خود در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ هستند.

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

هورسان رامسر – شهرداری گنبد کاووس

لینک پخش زنده

در چهارمین مسابقه هفته دوم لیگ برتر تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد کاووس که در هفته نخست مغلوب حریفان شدند به دنبال نخستین برد خود هستند و در سالن شهید صدر رامسر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سال گذشته دیدار رفت دو تیم در هفته پنجم و در رامسر برگزار شد که هورسانی‌ها با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند، امسال گنبدی‌ها به دنبال جبران این نتیجه هستند. نمایندگان گنبد و رامسر بدون برد و امتیاز در جایگاه‌های دهم و دوازدهم قرار دارند و فاتح این مسابقه شرایط بهتری در جدول مسابقات خواهد داشت.

اسلامشهر، سالن شهید بیضایی، ساعت ۱۶

طبیعت – ایفاسرام اردکان

لینک پخش زنده

تیم تازه وارد طبیعت این هفته در نخستین بازی خانگی خود در لیگ برتر مردان میزبان ایفاسرام اردکان در سالن شهید بیضایی اسلامشهر است. اسلامشهر یکی از مناطق والیبال خیز تهران است که تاکنون استعدادهای خوبی به والیبال ایران معرفی کرده است و این مسابقه احتمالا با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو خواهد شد. طبیعت که در هفته نخست یک امتیاز به دست آورد در این دیدار به دنبال نخستین برد خود در لیگ برتر مردان است و همراهی تماشاگران خونگرم اسلامشهر این مسیر را برایش هموارتر خواهد کرد.

شاگردان علیرضا طلوع کیان که در رتبه پنجم جدول قرار دارند، در تقابل با طبیعت به دنبال دومین پیروزی خود هستند تا جایگاه ایفاسرام را بهبود دهند. طبیعت نیز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و پیروزی سه امتیازی می‌تواند صعود چند پله‌ای برای این تیم به همراه داشته باشد.

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۶:۱۰

نیان الکترونیک خراسان – مس رفسنجان

لینک پخش زنده

نیان الکترونیک خراسان نیز در هفته نخست یک امتیاز به دست آورد و این هفته در سالن مهران به دنبال نخستین برد است. حریف این تیم مس رفسنجان است که روز یکشنبه در بازی خانگی موفق به شکست طبیعت و کسب دو امتیاز شد.

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان تاکید کرده است که به دنبال راهی برای شکست نیان الکترونیک خراسان است تا شرمنده مردم خوب رفسنجان نشود و رسیدن به این هدف را در آنالیز دقیق نماینده مشهد می‌داند، اما شکست نیان در سالن مهران کار آسانی نیست به ویژه که این تیم به دنبال نخستین برد خود در لیگ برتر مردان است.

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان

لینک پخش زنده

تیم شهرداری ارومیه در آخرین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان میزبان فولاد سیرجان در سالن غدیر ارومیه است. سیرجان که در هفته نخست و در بازی خانگی موفق به شکست سه بر یک هورسان رامسر شد، در ارومیه برای دومین برد خود به میدان می‌رود تا جایگاه سومی خود را در جدول تثبیت و یا بهبود بخشد.

۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 48396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha