والیبال مدعیان در اصفهان؛ پخش زنده همه بازیهای امروز لیگ برتر والیبال + لینک

مهمترین و حساس‌ترین دیدار دور رفت لیگ برتر مردان روز چهارشنبه ۲۲ آذر در اصفهان برگزار می‌شود و صدرنشینان جدول به مصاف یکدیگر می‌روند تا فاتح این مسابقه گام مهمی برای قهرمانی نیم فصل بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته یازدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران سال ۱۴۰۲ روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه با هفت دیدار در شهرهای اردکان (دو مسابقه)، اصفهان، یزد، تهران (دو دیدار) و ارومیه پیگیری خواهد شد.

تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان (۹ برد ۲۶ امتیاز) و گیتی‌پسند اصفهان (۷ برد و ۲۱ امتیاز) که به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند این هفته در سالن مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند که مهمترین مسابقه دور رفت برای دو تیم محسوب می‌شود، زیرا برنده این مسابقه گام مهمی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل برمی‌دارد.

هر چند در ابتدای هفته یازدهم هفت تیم شانس قهرمانی نیم فصل را دارند، اما دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و گیتی‌پسند اصفهان در جلوی صف مدعیان کسب این عنوان قرار دارند و سایر تیم‌ها از جمله شش بردها در پایان این هفته در صورت شکست مقابل حریفان از فهرست خارج خواهند شد، بنابراین سه هفته باقی مانده برای این تیم‌ها حساسیت دو چندان خواهد داشت.

تیم ایفاسرام اردکان نیز که با هفت برد و ۲۰ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، این هفته در بازی خانگی میزبان پاس گرگان است و شاگردان علیرضا طلوع‌کیان امیدوارند با شکست نماینده گرگان و پیروزی فولاد مقابل گیتی‌پسند به رتبه دوم جدول صعود کنند. پاس نیز با ۶ برد و ۱۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول است که در صورت شکست در این مسابقه امید اندک برای قهرمانی نیم فصل خود را از دست می‌دهد.

مسابقه تیم‌های شهداب و هورسان رامسر در یزد نیز یکی از جدال‌های حساس هفته یازدهم لیگ برتر مردان است زیرا دو تیم در رتبه‌های پنجم و چهارم جدول همسایه یکدیگر هستند و فاتح این مسابقه قطعا رتبه بهتر جدول را از آن خود خواهد کرد. هورسان در حالی با هفت برد و ۱۶ امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد که شهداب با ۶ برد و ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم است و اگر شهداب فاتح این مسابقه شود، تعداد برد دو تیم برابر می‌شود اما فاصله امتیازی مدافع عنوان قهرمانی افزایش قابل توجه‌ای با هورسان خواهد داشت.

در هفتادوپنجمین مسابقه این فصل از لیگ برتر مردان تیم چادرملو اردکان (پنج برد، ۱۵ امتیاز و رتبه هشتم جدول) در سالن آیت‌الله خاتمی میزبان طبیعت (۶ برد، ۱۸ امتیاز و رتبه ششم جدول) است. شاگردان کامبیز یعقوبی سرمربی چادرملو امیدوارند که با شکست حریف در این دیدار خانگی رتبه ششم را از آن خود کنند تا در هفته های پایانی نیم فصل شرایط بهتری در جدول داشته باشند.

تیم شهرداری ارومیه همانند هفته یازدهم لیگ برتر سال گذشته میزبان نیان الکترونیک خراسان در سالن غدیر است و امیدوار است با شکست مجدد این تیم در سال ۱۴۰۲ جایگاهش در جدول بهبود یابد.

نماینده ارومیه با سه برد و هشت امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول است و حریف این تیم از مشهد با چهار برد و ۱۴ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد، بنابراین ارومیه در صورت پیروزی در این مسابقه خانگی بازهم به جایگاه دهمی حریف خود نمی رسد اما برد نیان می تواند این تیم را تا رتبه هشتم بالا ببرد.

سالن فدراسیون والیبال در تهران همانند سالن آیت‌الله خاتمی اردکان در هفته یازدهم لیگ برتر مردان میزبان دو مسابقه است که پیکان و سایپا خودروسازان تهرانی در ساعت ۱۵ و ۱۸ به ترتیب به مصاف شهرداری گنبد و مس رفسنجان می‌روند.

سایپا برای فرار از قعرنشینی جدول محکوم به شکست مهمان خود است اما کار بسیار دشواری است زیرا مس به رغم شکست در هفته‌های هشتم تا دهم، مسابقه را به ست پنجم کشانده است تا علاوه بر کسب یک امتیاز از هر مسابقه ثابت کند که تیمی از پیش باخته برابر حریفان نیست.

پیکانی‌ها هم در جدال با شهرداری گنبد به دنبال پنجمین برد خود هستند و نماینده گنبد به دنبال یک پیروزی بعد از شش ناکامی متوالی است تا منجر به ریکاوری روحی و روانی این تیم در هفته‌های باقی‌مانده دور رفت شود.

برنامه کامل هفته یازدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

پیکان تهران – شهرداری گنبد کاووس لینک پخش زنده

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۵

چادرملو اردکان – طبیعت لینک پخش زنده

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

شهرداری ارومیه – نیان الکترونیک خراسان لینک پخش زنده

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت ۱۶:۲۰

گیتی‌پسند اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان لینک پخش زنده

یزد، سالن اختصاصی شهداب، ساعت ۱۶:۳۰

شهداب یزد – هورسان رامسر لینک پخش زنده

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

سایپا تهران – مس رفسنجان لینک پخش زنده

اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۸

ایفاسرام اردکان – پاس گرگان لینک پخش زنده

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۰
کد خبر: 50095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha