برای حضور در لیگ ملت های ۲۰۲۴ / ملی پوشان والیبال وارد اردو شدند

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را برای حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود و با توجه به این‌که این رقابت‌ها آخرین ایستگاه کسب بلیت حضور در المپیک پاریس محسوب می‌شود، حساسیت‌ها و اهمیت این مسابقات نسبت به سال‌های گذشته دو چندان شده است.

موریس موتا پائر سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال مردان ایران پس از جلسات متعدد با دستیاران ایرانی و دستیاران برزیلی برنامه کامل و اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی والیبال را اعلام کرد که بر این اساس در مرحله نخست بازیکنان جوان و با استعدادی که مسابقات آن‌ها در لیگ برتر زودتر به پایان رسیده است در این اردو حضور خواهند داشت.

علی رمضانی، عرشیا به‌نژاد، علیرضا فراهانی، متین احمدی، علی شفیعی، امیررضا سرلک، علی زارع، یوسف کاظمی، امیرحسین صداقت، مهدی رضایی، مبین نصری، علیرضا عبدالحمیدی، علی حق‌پرست، آرمین افشین‌فر، امیرحسین ساداتی، آرمان صالحی و مهران توانا ۱۷ بازیکن دعوت شده به این اردو هستند که باید صبح روز شنبه ۱۸ فروردین با حضور در سالن فدراسیون والیبال خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

پیمان اکبری با هماهنگی موتا پائز سرمربی تیم ملی هدایت این مرحله از اردوی مردان والیبال ایران را بر عهده دارد و نوید مشجری، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و امیر ملک‌زاده به عنوان مربی، توحید اصغری (بدنساز)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان را در نخستین مرحله اردوی آمادگی این تیم تشکیل می‌دهند.

بازیکنان تیم‌های فینالیست و لژیونرها در مراحل بعدی تمرینات، پس از پایان مسابقات و استراحت، به اردو دعوت خواهند شد.

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 54024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha