FIVB به فدراسیون والیبال ایران سرمربی پیشنهاد داد

رایزنی با چند گزینه دیگر برای هدایت تیم ملی والیبال ایران ادامه دارد تا در جلسه آینده کمیته فنی نسبت به تعیین تکلیف سرمربی تصمیم‌گیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چند ماهی است که فدراسیون والیبال به دنبال انتخاب سرمربی تیم ملی است و در این مدت هم گزینه‌های مختلفی مطرح و با آنها رایزنی شده است، حتی چهار گزینه نهایی هم مشخص شدند تا کمیته فنی در مورد آنها تصمیم‌گیری کند اما دو گزینه از هدایت تیم ملی ایران انصراف دادند تا بار دیگر گزینه‌های جدیدی مطرح شوند.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال از زمانی که دو گزینه تیم ملی انصراف دادند، ‌با هفت، هشت مربی دیگر هم گفت‌وگو و رایزنی داشته است. شنیده شده از بین این مربیان، سه گزینه سطح بالایی دارند و اسامی بزرگی هستند که باید در کمیته فنی فدراسیون مورد بررسی قرار بگیرند.

از طرف دیگر شنیده شده مرادی که اکنون برای حضور در نشست شورای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ در سوئیس به سر می‌برد، با مسئولان فدراسیون جهانی جلسه داشته و FIVB هم چند گزینه را برای سرمربیگری ایران پیشنهاد داده است.

حال باید دید که سرمربی تیم ملی چه زمانی مشخص می‌شود تا برنامه تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که آخرین شانس ایران برای حضور در المپیک پاریس است، انجام شود.

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 51300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha