بازگشت سوپرمن به تیم ملی والیبال ایران

یک بازگشت ویژه و غیرمنتظره در انتظار تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امیر غفور ستاره والیبال ایران که این فصل در لیگ برتر والیبال رومانی و باشگاه راپید بخارست توپ می‌زند احتمالا پس از دو سال غیبت و خداحافظی‌اش به تیم ملی والیبال بزرگسالان باز خواهد گشت.

امیر غفور که آخرین بار در المپیک توکیو برای تیم ملی والیبال ایران به میدان رفت، پس از روی کار آمدن بهروز عطایی در تیم ملی ترجیح داد از والیبال ملی خداحافظی کند.

غفور که در حال حاضر ستاره لیگ برتر والیبال رومانی به حساب می‌آید، با بازگشتش به تیم ملی والیبال تمامی معادلات در پست قطر پاسور را بر هم خواهد زد و احتمالا بالاتر از امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی و بردیا سعادت به عنوان نفر اول تیم ملی در این پست لقب خواهد گرفت.

1838910

گفته می‌شود مائوریسیو موتا پائز در مورد آمادگی او با دراگان کوبیلسکی سرمربی راپید بخارست صحبت کرده است و اگر مشکلی پیش نیاید امیر غفور پس از دو سال در تیم ملی بازی خواهد کرد تا شاید ایران به المپیک پاریس صعود کند.

غفور اولین بار در سال ۹۰ توسط خولیو ولاسکو به تیم بزرگسالان دعوت شد و دورانی درخشان در تیم ملی والیبال ایران داشت. البته او تنها بازگشتی به تیم ملی نخواهد بود و شاید مسعود غلامی سرعتی زن شهداب یزد نیز به تیم بازگردد.

۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
کد خبر: 53675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha