۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 45000
مجموع درآمد مسی چقدر است؟

لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال راهی اینتر میامی شد تا برای سالهای پایانی فوتبالش در لیگ آمریکا بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ اسپورتیکو گزارش داده است که مسی در دو سال و نیم حضور در اینتر میامی ۱۵۰ میلیون دلار دستمزد خواهد گرفت که البته برای بررسی این مبلغ، قراردادهای وی با آدیداس و اپل لحاظ نشده است. این مبلغ شامل دستمزد، پاداش انتقال و پاداش بر اساس عملکرد مسی است. در حقیقت تا پایان سال ۲۰۲۵ پیش بینی می شود که مسی مجموعا با احتساب دستمزدها و پاداش هایی که در دوران فوتبالش از پی اس جی ، بارسلونا و اینتر میامی گرفته، به درآمدزایی باورنکردنی ۱.۶ میلیارد دلار برسد که این تازه بدون در نظر گرفتن درآمدهایی است که لئو از اسپانسرهایش داشته است.

در حقیقت مسی در اینتر میامی سالانه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار دستمزد می گیرد و در سطح پردرآمدترین ستارگان لیگ های بسکتبال و فوتبال آمریکایی در کشور آمریکا خواهد بود. به طور مثال نیکولا یوویچ در لیگ بسکتبال آمریکا با دستمزد سالانه ۵۵ میلیون دلار، پردرآمدترین است و لمار جکسون در لیگ فوتبال امریکایی با دستمزد سالانه ۵۲ میلیون دلار، رکورد دار است.

مسی در دوران حضورش در بارسلونا با احتساب دستمزد و پاداش، سالانه ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشت. او در پی اس جی نیز بدون در نظر گرفتن مالیات، سالانه ۷۰ میلیون دلار درآمد داشته است. البته اگر مسی به الهلال می رفت، با دستمزد سالانه بیش از ۴۰۰ میلیون دلار می توانست به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود اما ترجیح داد که با دریافت دستمزدی کمتر راهی لیگ آمریکا شود.

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 45000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha