ببینید: شکست تحقیرآمیز مسی و یارانش مقابل تیم رونالدو

در دیداری دوستانه قالب تورنمنت «فصل ریاض»، النصر عربستان مقابل اینترمیامی آمریکا با ۶ گل پیروز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض میزبان دیدار دیگری از تورنمنت «فصل ریاض» بود که بین تیم‌های النصر عربستان و اینترمیامی آمریکا برگزار شد؛ دیداری که تیم سعودی آن را با نتیجه ۶-۰ برد.

دیداری که قرار بود آخرین رویارویی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشد، با غیبت ستاره پرتغالی به دلیل مصدومیت و حضور کوتاه مسی به یک دیدار دوستانه عادی تبدیل شد. این بازی با برتری کامل النصر همراه بود و با زدن ۳ گل در هر نیمه به پیروزی ۶-۰ دست یافتند.

تیم عربستانی از همان ابتدا بازی را کاملا در اختیار گرفت و خبری از خلق حمله از سمت اینتر میامی نبود. در دقیقه ۳ اوتاویو با شوتی محکم از ابتدای محوطه جریمه به کنج دروازه اینتر میامی گل اول را زد.

کمتر از ده دقیقه بعد پس از همکاری زیبای النصری‌ها و ارسال از سمت چپ، تالیسکا در مقابل دروازه توانست اختلاف را به دو گل برساند.

در دقیقه ۱۲ آیمریک لاپورت زیباترین گل امشب را وارد دروازه اینتر میامی کرد. او از زمین خودی و فاصله ۶۰ متری اقدام به شوت‌زنی کرد. دروازه‌بان اینتر میامی که از دروازه‌اش خارج شده بود هر چقدر تلاش کرد نتوانست به توپ برسد و گل سوم هم خیلی زود به ثمر رسید.

در ادامه نیمه اول النصر باز هم تیم برتر میدان بود و اینتر میامی حرفی برای گفتن نداشت. با این حال نیمه اول با نتیجه ۳-۰ به سود النصر به پایان رسید.

1985897

1985898

نیمه دوم هم مانند نیمه اول با یک گل از النصر آغاز شد. اندرسون تالیسکا در دقیقه ۵۱ گل چهارم را از روی نقطه پنالتی به نام خودش زد. با اینکه اینتر میامی کمی جلو کشیده بود اما این باز هم النصر بود که توانست به گل برسد. پس از ارسال کرنر، محمد مران با ضربه سر حساب کار را ۵-۰ کرد.

النصری‌ها دست‌بردار نبودند. در دقیقه ۷۳ تالیسکا با شوتی از محوطه جریمه موفق شد گل ششم را بزند و هت‌تریکش را کامل کند.

در ادامه تنها اتفاق مهم بازی تعویض لیونل مسی بود. ستاره آرژانتینی در دقیقه ۸۳ به جای لئوناردو کامپانا به بازی رفت و در چند دقیقه در زمین حاضر بود.

1985896

در آخر سوت پایان بازی زده شد و النصر ۶-۰ اینتر میامی را شکست داد. مسی و یارانش دوشنبه گذشته نیز برابر الهلال عربستان متحمل شکست ۴-۳ شده بودند.

خلاصه بازی النصر ۶ - اینترمیامی ۰ را اینجا ببینید.

۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
کد خبر: 51927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha