دعوت مسی مصدوم به اردوی آرژانتین برای انتخابی جام جهانی

آرژانتین لیونل مسی را با وجود اینکه در لیست مصدومان اینتر میامی قرار دارد، برای بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر تورنتو مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و از آن زمان تاکنون برای تیمش بازی نکرده است. در آن بازی لیونل مسی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما در دقیقه ۳۷ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این بازیکن ۳۶ ساله ۵ بازی از ۶ بازی اخیر اینتر را از دست داده است اما جزئیات کمی در مورد وضعیت بدنی او ارائه شده است. جراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی میامی در ابتدا گفت که مسی با خستگی عضلانی دست و پنجه نرم می کند، اما بعداً به او اشاره کرد که شرایط فعلی این ستاره به خاطر یک مصدومیت قدیمی است.

کاپیتان تیم قهرمان جام جهانی در پیروزی ۱-۰ کشورش مقابل اکوادور در بوئنوس آیرس گلزنی کرد. او در دقایق پایانی آن بازی درخواست تعویض کرد و سپس بازی بعد آلبی سلسته مقابل بولیوی را از دست داد.

بدون مسی، میامی در سه بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است و تلاش آنها برای رسیدن به پلی آف MLS با شکست روبرو شده است.

همچنین فاکوندو فاریاس، وینگر ۲۱ ساله اینترمیامی برای اولین بار به تیم ملی کشورش دعوت شد. الخاندرو گارناچو، وینگر منچستریونایتد نیز در فهرست لیونل اسکالونی برای بازی های مقدماتی آتی قرار گرفته است.

تیم ملی آرژانتین پس از شروعی امیدوارکننده با پیروزی یک بر صفر مقابل اکوادور و سه بر صفر مقابل بولیوی در لاپاز، گام بلندی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برداشته است. آ

لبی‌سلسته هفته دیگر به مصاف پاراگوئه و پرو خواهد رفت ولی در حال حاضر چند بازیکن آرژانتین از جمله مسی مصدوم‌اند و همین موضوع کار را برای لیونل اسکالونی سخت کرده است. اولین جلسه تمرینی آرژانتین، سه روز مانده به اولین بازی‌اش برابر پاراگوئه است.

۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 47750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha