۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 41739
مسی با ۱۵ چمدان به بارسلونا برگشت!

لیونل مسی همراه خانواده و دوستان نزدیکش، شب گذشته وارد بارسلونا شد و از در پشتی فرودگاه ال پرات، به منزل خود در کاستلدفلس رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در روزهایی که شایعات بازگشت لیونل مسی به بارسا داغ دنبال می‌شود، مسی همراه خانواده شب گذشته پاریس را به مقصد بارسلونا ترک کرد. او بر خلاف همیشه ترجیح داد این بار از در پشتی فرودگاه ال‌پرات خارج شود تا مجبور به پاسخگویی به خبرنگاران نباشد.

1855734

طبق ادعای جرارد رومرو، خبرنگار مشهور کاتالان، از میان اعضای خانواده و دوستان مسی، تنها په‌په کاستا بود که مقابل خبرنگاران ظاهر شد و البته ترجیح داد به سوالات پاسخ ندهد. طبق این گزارش، مسی همراه خود ۱۵ چمدان داشت که اتفاقی غیرمعمول است. برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که مسی تصمیم قطعی برای ترک پاریس گرفته و حمل ۱۵ چمدان نشان از این دارد که او بازگشت به بارسلونا را در دستور کار قرار داده است.

1855206

در روزهای اخیر مدیران بارسلونا صراحتا از تماس با مسی خبر داده‌اند و حتی رئیس لالیگا نیز ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ بدهد با این حال هنوز موانع زیادی در راه بازگشت مسی وجود دارد که مهم‌ترینشان مشکل فرپلی مالی باشگاه است. مدیران بارسا در تلاش هستند تا با فعال کردن یک اهرم مالی جدید بتوانند مقدمات بازگشت مسی را فراهم کنند. باید دید موفق خواهند شد یا خیر.

۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد خبر: 41739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha