PSG با درخشش مسی از بحران خارج شد + فیلم خلاصه بازی

پاری سن ژرمن بعد از دو شکست پیاپی توانست در لیگ فرانسه با درخشش لیونل مسی به ‌پیروزی دست پیدا کند تا موقتا از بحران خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه هفته بیستم رقابت‌های لیگ فرانسه یک بازی برگزار شد. در این دیدار پاری سن ژرمن مهمان نیس بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

پاری سن ژرمن در حالی در این بازی به پیروزی دست پیدا کرد که در دو بازی قبلی خود شکست خورده بود و هر نتیجه ای به غیر از پیروزی می‌توانست باعث اخراج گالتیه شود. ستاره پاری سن ژرمن در این بازی لیونل مسی بود که توانست گل نخست را به ثمر رساند و پاس گل دوم را هم به راموس‌ بدهد.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد 69 امتیازی شد تا هم جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم تر کند و هم فاصله خود را با تیم دوم به شش امتیاز افزایش دهد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

مسی از رونالدو عبور کرد

لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر نیس به ثمر رساند از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در فوتبال اروپا عبور کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ESPN، لیونل مسی ستاره پاری سن ژرمن در دیدار برابر نیس بود.

مسی در این بازی که در هفته سی ام رقابت های لیگ فرانسه برگزار شد توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم بدهد.

این هزارمین گل و پاس گلی بود که مسی با پیراهن بارسلونا و پاری سن ژرمن به نام خود در فوتبال اروپا به ثبت رسانده است؛ به طوریکه او تاکنون ۷۰۲ گل باشگاهی به ثمر رسانده و ۲۹۸ پاس گل هم داده است.

مسی شمار گل های باشگاهی خود در فوتبال اروپا را به عدد ۷۰۲ رساند تا از رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت‌ها عبور کند.

رونالدو با پیراهن تیمهایی که در فوتبال اروپا برای آنها به میدان رفت موفق به زدن ۷۰۱ گل شده بود که مسی با گلزنی برابر نیس از این رکورد گذشت.

رونالدو بعد از سالها حضور و درخشش‌ در فوتبال اروپا تصمیم به جدایی گرفت و اکنون در لیگ عربستان و برای النصر به میدان می رود. البته او در این تیم سعودی هم‌ درخشیده و آمار خیره کننده ای داشته است.

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
کد خبر: 41204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha