فرار اینتر میامی از شکست بدون حضور مسی + فیلم خلاصه بازی

در رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و نیویورک سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی در این بازی هم غایب بود چرا که ستاره آرژانتینی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و هنوز به طور کامل شرایط حضور در مسابقه را به دست نیاورده است. مسی فینال جام حذفی آمریکا را هم از دست داده بود و اینتر میامی در آن دیدار مقابل هیوستون شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

اکنون در بازی مقابل نیویورک سیتی، اینتر میامی ابتدا از حریف خود عقب افتاد و در دقایق پایانی بازی بود که توانست گلزنی کند و از شکست فرار کند و یک امتیاز به دست بیاورد. در دقیقه هفتاد و هفت بازی بود که سانتیاگو رودریگز برای نیویورک سیتی گلزنی کرد و آن ها را پیش انداخت اما در دقیقه پایانی بازی توماس آویلس برای اینتر میامی گل مساوی را به ثمر رساند و بازی در نهایت یک بر یک مساوی شد.

باید دید که لیونل مسی در نهایت از چه زمانی به میادین باز خواهد گشت چرا که اینتر میامی بدون حضور او در به دست آوردن سه امتیاز بازی ها مشکل دارد ‌.

فیلم خلاصه بازی اینترمیامی و نیویورک سیتی

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 47555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha