واکنش کاوه به حضور مهمان حاشیه‌ساز در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در خصوص فیلم پخش شده از حضور میهمانی حاشیه‌ای در اردوی تیمش عنوان کرد که این اتفاق با او هماهنگ نشده و چند ماه قبل اتفاق افتاده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محسن کاوه در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص فیلمی که به تازگی از میهمانان اردوی تیم ملی جوانان منتشر شده و برخی نسبت به آن واکنش نشان‌ داده‌اند که این افراد به لحاظ اخلاقی در مقام حضور در اردوی تیم ملی نبوده‌اند، اظهار داشت: ما سر تمرین بودیم که اینها آمدند، چند نفر کشتی‌گیر هم بودند. معمولا پیش می‌آید در اردوها که پیشکسوتان کشتی آن شهر، به تمرین می‌آیند. چیز خاصی هم نبود.

وی این اتفاق را مربوط به چند ماه پیش عنوان کرد و گفت: کسی با من هماهنگ نکرده بود، معمولا اینجور هماهنگی‌ها از سوی میزبان اتفاق می‌افتد. این اتفاق هم در اردوی ارومیه که چند ماه قبل و اردوی اول ما بود، رخ داد.

کاوه که اکنون شاگردانش در قائمشهر اردوی خود را پشت سر می‌گذارند، تاکید کرد: اردوی خوب و با کیفیتی داریم، بچه‌ها خوب تمرین می‌کنند. یک خوبی که این اردو دارد، حضور کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی ماست که با بچه‌ها تمرین می‌کنند. خوردن بدن بچه‌های جوان به این کشتی‌گیران خیلی خوب است. نفراتی چون علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، کیان محمودجانلو و... به اردو می‌آیند و این برای جوانان خوب است و تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به نتیجه رقم خورده در مسابقات قهرمانی آسیا، نگران حضور تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی بلگراد نیست؟، گفت: چرا، اتفاقا یک سری صحبت کردیم. قرار شد تدابیری انجام شود و واکاوی کنند که چرا این اتفاق افتاد تا در مسابقات قهرمانی جهان نتایج بهتری بگیریم.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 41813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha