رفیق دبیر رفت؛ دلیل استعفای پژمان درستکار مشخص شد

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه نباید برای مدال آوری در المپیک بار روانی برای کشتی‌گیران ایجاد کنند، گفت: سخت‌ترین پیشنهاد را پذیرفتم و امیدوارم در المپیک موفق باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در شرایطی که انتظار می رفت تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازی های المپیک با کادر فنی ماه های اخیر راهی پاریس شود، پژمان درستکار سرمربی این تیم روز شنبه بدون اعلام دلیل خاصی از سمتش کناره گیری کرد تا محسن کاوه جایگزین او شود.

محسن کاوه امروز یکشنبه در مورد انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: این سخت‌ترین پیشنهادی بود که با آن مواجه شدم. پژمان درستکار عزیز ماست اما به خاطر مشکلات خانوادگی بیشتر از این نتوانست تیم ملی را همراهی کند.

وی ادامه داد: به همین خاطر قرار شد من انجام وظیفه کنم و این مسئولیت را برعهده بگیرم. از امروز صبح برنامه‌ریزی برای تیم را شروع کردیم. تا المپیک ۸ ماه دیگر زمان باقی مانده و کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم بتوانیم با بهترین شکل تمرینات را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولیت سنگینی برعهده گرفته و الان همه از کشتی آزاد توقع کسب مدال در المپیک را دارند، عنوان کرد: کار سخت است، ولی من از همه دوستان خواهش می‌کنم بار کشتی را سنگین نکنند.

محسن کاوه ادامه داد: ما همه تلاشمان را به کار می‌گیریم اما نباید فشار مضاعف به لحاظ روحی و روانی به کشتی‌گیران وارد کنیم. به هر حال همه علاقمند به کشتی هستند و دوست دارند در المپیک کشتی‌گیران بهترین نتیجه را کسب کنند اما توقع کسب مدال طلا بار روانی برای کشتی‌گیران ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که باخت ملی‌پوشان در لیگ به روس‌ها باعث نگرانی شده بود، عنوان کرد: من در مورد لیگ صحبت نمی‌کنم. تمام تلاشمان را به کار می‌بریم که شرایط بهتر شود.

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 49756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha