سرمربی تیم ملی استعفا داد؛ هیچ‌کس جرات توهین به من را ندارد/ به بنده اراجیف گفتند اما فدراسیون فقط تماشا کرد

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در اعتراض به عدم حمایت فدراسیون از سمت خود کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از خبر ورزشی، تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای کسب سومین قهرمانی پیاپی در پیکارهای جهانی، از نظر شرایط فنی، روحی و انگیزشی وضعیت خیلی خوبی دارد. پس از قهرمانی جوانان جهان در اوفای روسیه ۲۰۲۱ و صوفیه بلغارستان ۲۰۲۲، حالا شاگردان محسن کاوه خودشان را مهیای حضور در جهانی ۲۰۲۳ لهستان و کسب سومین قهرمانی پیاپی می‌ کنند. البته در آستانه مسابقات جوانان جهان (لهستان) حوادثی رخ داد که منجر به عصبانیت و نارضایتی مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان شده و به دلیل عدم موضع شفاف و برخورد قاطعانه فدراسیون کشتی با تهمت‌ها و افتراهایی که مطرح شده، محسن کاوه تصمیم به استعفا و خاتمه همکاری با فدراسیون گرفت. در همین رابطه با مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی جوانان به گفت‌وگو نشستیم:

بی تفاوتی فدراسیون

نمی‌دانم منظور فدراسیون کشتی از این مماشات و بی‌تفاوتی در قبال تهمت‌هایی که به من و جایگاه حقوقی من به عنوان مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی جوانان زده شده، چیست؟! مگر می‌شود هر کس هر اراجیفی که دلش خواست به زبان بیاورد و فدراسیون هیچ اقدامی انجام ندهد؟! چند روز از این ادعاهایی که مطرح کرده‌اند، می‌گذرد ولی کوچک‌ترین اقدامی از سوی فدراسیون کشتی انجام نشده است! این واقعاً جای تعجب و افسوس دارد. تعجب از این جهت که چرا متولی ورزش اول کشور هیچ حرف و موضعی در قبال این تهمت‌ها و افتراها نداشته و افسوس از این بابت که واقعاً دل‌مان را به چه افرادی خوش کرده‌ایم و اجازه داده‌ایم با حیثیت و آبروی چندین و چند ساله‌مان بازی شود! خدا بیامرزد حاج‌آقا یزدانی‌خرم را که برای دفاع از جایگاه سرمربی تیم ملی که منصوب او بود، به هیچ‌کس اجازه توهین و بی‌احترامی نمی‌داد. یکی از پیشکسوتان و مربیان، طی یک مصاحبه به محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، مطالبی را مطرح کرده بود. وقتی می‌خواست برای حضور در لیگ برتر با یک تیم قرارداد ببندد، مرحوم یزدانی‌خرم اجازه حضور در لیگ را به آن مربی نداد و اعلام کرد تا وقتی از محمد بنا عذرخواهی نکند، اجازه شرکت در مسابقات لیگی که زیرنظر فدراسیون او برگزار می‌شود را نخواهد داشت اما الان در مشهد و مسابقات لیگ دسته اول، فلان تیم جلوی فلان تیم کشتی نمی‌گیرد، یا فلان کشتی‌گیر با همشهری‌اش نمی‌خواهد کشتی بگیرد، اتهام و افترایش را به من می‌زنند و شاهد هیچ برخوردی نیستیم.

سرمربی تیم ملی استعفا داد؛ هیچ کس جرات توهین به من را ندارد/ می‌گویند به حریفان پول دادم تا تیم خودم قهرمان شود/ به بنده اراجیف گفتند اما فدراسیون فقط تماشا کرد

اشتباه می کردیم!

طرف هرچه لایق خودش و اطرافیانش است را به مدیر تیم‌های ملی و سرمربی تیم ملی جوانان می‌گوید ولی فدراسیون کشتی، نه تنها هیچ برخورد و اعتراضی با افرادی که به جایگاه حقوقی‌ فرد منصوب فدراسیون اهانت کرده‌اند، نمی‌کند، بلکه تا الان حتی یک کلمه موضع‌گیری یا اعلام نظر هم انجام نداده است. تا حالا فکر می‌کردیم فدراسیون کشتی با اهانت‌کننده‌ها و افرادی که به جایگاه حقوقی و افراد منصوب فدراسیون اهانت کرده یا تهمت و افترا می‌زنند، باید برخورد و مقابله کند ولی گویا تصورات ما اشتباه بود زیرا اگر فدراسیون قصدی برای حمایت و دفاع از جایگاه حقوقی افراد خودش را داشت، قطعاً باید طی این چند روز آنها را به کمیته انضباطی احضار و با برخوردی قاطع و بازدارنده، از تکرار چنین رفتاری جلوگیری می‌کرد.

جرات توهین ندارند

وقتی در این چند روز پس از تهمت‌هایی که از سوی دو مربی معلوم‌الحال مطرح شده و سرپرست فلان تیم در فضای مجازی فیلم و استوری گذاشته و اراجیفی که لایق خودش و خانواده‌اش هست، گذاشته و شاهد کوچک‌ترین اقدام و برخوردی از سوی فدراسیون نبوده و نیستم، مجبورم از جایگاه حقوقی خودم استعفا بدهم و به صورت شخصی با این موضوع برخورد کنم و جوابی درخور شأن آنها بدهم. خدا را شکر این‌قدر توان، جرأت و جسارت دارم که جواب‌تان را خودم بدهم. هیچ‌کس جرأت و عُرضه‌اش را ندارد به من توهین کند، افترا بزند و من ساکت بنشینم و تماشایش کنم.

پول دادن برای قهرمان شدن!

می‌گویند به این تیم و آن تیم، این کشتی‌گیر و آن کشتی‌گیر، پول داده‌ام تا تیمم به قهرمانی برسد. چندین بار در فدراسیونی قهرمان شده‌ام که مغضوب رئیس فدراسیونش بودم اما شما همکارش بودید. حالا شما می‌گویید من با مافیابازی قهرمان شده‌ام؟! با جوانان در روسیه و بلغارستان که قهرمان جوانان جهان شدم، آنجا هم پول دادم؟! آنجا هم مافیایی، قهرمان دنیا شدیم؟! چون خودتان ضعیف هستید، توان و طاقت دیدنِ قدرت و عملکرد موفق دیگران را ندارید.

۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 44376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha