جنگ در کشتی علنی شد/ اکبر فلاح: مگر می شود یک نفر این همه قدرت داشته باشد؟

پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال طلای جهان، با تاکید بر لزوم پاسخگو بودن محسن کاوه در قبال اتهامات مطرح صده درخصوص فعالیت در لیگ کشتی، گفت: مگر می شود یک نفر این همه قدرت داشته باشد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اکبر فلاح در گفتگو با ایسنا، درباره اتهامات برخی مربیان لیگ برتر کشتی آزاد به محسن کاوه مدیر تیم های ملی، اظهار کرد: نه تنها محسن کاوه بلکه رییس فدراسیون، وزیر ، من یا هر مسئول دیگری که مسئولیتی را قبول کرده است باید پاسخگو باشد. اینکه آقای کاوه بگوید من استعفا می کنم و کس دیگری باید جواب این اتهامات را بدهد اصلا درست نیست. خود او باید پاسخگو باشد. فدراسیون باید آن مربیانی که این اتهامات را زده اند و محسن کاوه را بیاورد و صحبت های هر دو طرف را بشنوند. اگر حرف آن ها درست بود، کاوه از کار کنار برود و اگر حرف های کاوه درست بود با آن افراد برخورد شود. اینکه بخواهیم پاسخگو نباشیم و فدراسیون را مسئول پاسخگویی بدانیم کار غلطی است.

قهرمان سابق جهان و مدیر فنی کشتی آزاد تهران، افزود: این که ناراحتی ندارد. من وقتی وظیفه‌ای را بر عهده دارم و مسئولیت قبول کرده‌ام باید پاسخگو باشم. الان من مدیر فنی کشتی تهران هستم، هر کس که انتقادی از وضعیت کشتی تهران یا عملکرد بنده دارد و حتی می گوید من تخلفی کرده ام نباید شلوغ کاری کنم، بلکه باید جواب بدهم. اینکه مدیر فنی تیم های ملی بگوید من اصلا اتهام زنندگان را در حدی نمی بینم که جوابشان را بدهم حرف غلطی است. نمی توانی بگویی من تو را قبول ندارم یا در حد من نیستی که جوابت را بدهم. اگر از این انتقادها عصبانی می‌شوی پس اشتباهی برای این پست آمده‌ای. مدیر واقعی کسی است که پاسخگو باشد. همه مسئولان در هر رده‌ای باید پاسخگوی اقدامات خود باشند. مردم ما آگاه هستند و به درستی تشخیص می دهند که حق با کیست. شرح وظایف محسن کاوه در کشتی ایران معلوم نیست و بی نهایت شده است. این اتفاق به ضرر کشتی خواهد بود.

فلاح در ادامه گفتگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: او باید جواب بدهد که چرا وقتی مدیر تیم های ملی بود مدیریت کشتی تهران را هم داشت ؟ نه تنها این ۲ پست که او ۱۰ پست دیگر هم داشته و دارد. من الان مدیر کشتی آزاد تهران هستم مطمئن باشید اگر یک سال کار کنم ببینم پیشرفتی نداشته‌ایم استعفا می‌دهم و می روم. همه مسئولان ما باید اینطور باشند. هیات های کشتی که هیچ سودی برای کشتی نداشته اند، یک ملی پوش به کشتی نداده اند، عرضه ندارند پول و امکانات بیاورند و خوب کار کنند باید بروند.

وی همچنین گفت: آقای کاوه و آن مربی تیم ملی که در لیگ در کنار آقای کاوه فعالیت می کند و سرمربی یکی از تیم های لیگ شده باید بیایند و جواب بدهند. اینکه ما کار کنیم و بعد اگر کسی انتقاد کرد بگوییم فدراسیون جواب بدهد حرف درستی نیست. همه ما باید پاسخگو باشیم و به مردم و جامعه کشتی توضیح بدهیم. کاوه باید جواب اصلانی و جامعه کشتی را بدهد. او باید بگوید چرا ۱۰ مسئولیت از نوجوانان، جوانان، امیدها تا کشتی پهلوانی و ارتش ها دارد و در همه جا دخالت می کند. مگر می شود یک نفر این همه قدرت داشته باشد؟

پیشکسوت شاخص کشتی ایران و دارنده مدال طلای جهان، در پایان درباره شائبه وجود فساد در لیگ کشتی در ادوار مختلف، گفت: من خودم در لیگ بوده‌ام و سال های زیادی هم از من برای سرمربیگری در تیم های مختلف دعوت شد اما هیچوقت قبول نکردم و قید پول را زدم. چون می‌دانستم اگر وارد شوم من هم وارد برخی بازی های کثیف خواهم شد و اعتبار و آبرویم به خطر می افتد. این اتفاقات در تمام دوره‌ها وجود داشته است. اینکه به کشتی گیر تیم های حریف زنگ بزنند و او را بخرند دور از مردانگی و پهلوانی است. بخاطر همین کثیف کاری ها سال هاست قید لیگ کشتی را زده‌ام. باید با این وضعیت برخورد قاطع شود.

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 44438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha