مصاف سپاهان و مس رفسنجان؛ ساعت ۱۵:۰۰ امروز + لینک پخش زنده

امروز و در هفته بیست و سوم تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان در اصفهان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته بیست و سوم فوتبال ایران امروز آغاز می‌شود و سپاهان میزبان مس رفسنجان است که هر دو تیم برای قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنند.

لینک پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان امروز

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

شکست در تبریز برابر تراکتور چیزی نبود که سپاهانی‌ها انتظار داشته باشند و همین غفلت سبب شد تا بار دیگر جدول مسابقات لیگ بیست و دوم که بارها دستخوش تغییراتی گسترده شده، فشرده و نفس‌گیر شود و در عین حال برتری قابل توجه شاگردان مورایس از دست برود.

یک هفته پس از این مسابقه، سپاهان باید به یک دیدار سخت دیگر پا بگذارد و با توجه به برد پرسپولیس در کرمان و احتمالا پیروزی استقلال در دیدار برابر هوادار، زمانی برای غفلت و فرصت‌سوزی دوباره ندارد.

با توجه به در پیش بودن دربی پایتخت که در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر برگزار خواهد شد، پیروزی سپاهان در مصاف با مس رفسنجان می‌تواند تا حد زیادی مسیر این تیم برای قهرمانی را هموار کند و البته اگر چنین اتفاقی در این مسابقه با توجه به سرسخت بودن تیم محمد ربیعی رقم نخورد، سپاهانی‌ها باید برای بازگشت به جدول در انتظار دربی تهران و رقم خوردن تساوی در این مسابقه بمانند، که با توجه به اشتیاق پرسپولیس و استقلال برای کسب سه امتیاز چندان هم محتمل به نظر نمی‌رسد.

رقابت‌های لیگ برتر در فاصله 5 هفته مانده به پایان با پیروزی پرسپولیس در کرمان با جذابیت بالاتری دنبال می‌شود و فقط باید منتظر بازی‌های باقی مانده بود تا متوجه شد در نهایت کدام تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 41453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha