پخش زنده بازی مس رفسنجان - پیکان در لیگ برتر امروز ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

تیم های مس رفسنجان و پیکان امروز در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز برگزار می شود و مس رفسنجان به مصاف پیکان می رود.

لینک پخش زنده بازی مس رفسنجان و پیکان امروز ساعت ۱۷:۳۰

از چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، مس در رفسنجان میزبان پیکان خواهد بود. مسابقه‌ای که در بازی رفت و در تهران با یک گل به سود نارنجی‌ها به پایان رسید.

مس در شرایطی باید از پیکان پذیرایی کند که این تیم پس از حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی، هیچ شکستی را متحمل نشده تا محرم همچنان با مسی‌ها شکست‌ناپذیر باشد. حاصل کار نویدکیا در تیم جدید خود کسب پنج تساوی و سه پیروزی در هشت مسابقه بوده است.

در سمت مقابل اما پیکان هم این روزها شرایط خوبی را پست سر می‌گذارد و موفق به کسب سه پیروزی در چهار دیدار اخیرش شده تا از رتبه‌های پایین جدولی فاصله بگیرد و رضا عنایتی خودروسازان را به نوعی به ساحل آرامش برساند. پیکان همچنین در سه بازی اخیر خود فقط دو گل خورده که هر دو گل از پرسپولیس بوده است.

این مسابقه از لحاظ آماری به ضرر پیکانی‌هاست چرا که این تیم تهرانی در ۷ تقابلی که مقابل مس در لیگ برتر داشته، سه شکست خورده و هیچ گاه برنده از زمین مسابقه خارج نشده است. همچنین غلامرضا عنایتی هیچ‌گاه نه در تقابل با محرم نویدکیا و نه در رویارویی با مس رفسنجان برنده نبوده تا درگیر طلسمی منفی باشد و باید دید نتیجه این دیدار چه خواهد شد.

نتیجه بازی گذشته: مس رفسنجان در آزادی به تساوی دو بر دو مقابل استقلال رسید و پیکان در تهران با یک گل از سد استقلال خوزستان گذشت.

وضعیت در جدول: مس رفسنجان با ۲۶ امتیاز دهم است و پیکان با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جای دارد.

هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران

مس رفسنجان - پیکان

جمعه ۲۴ اسفند ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

تیم داوری: ایمان کهیش، مهدی سیفی، رضا حیدری و مهدی اجاقی

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 54278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha