پخش زنده بازی استقلال - مس رفسنجان؛ امروز شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۹:۰۰ + لینک

دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان در بیست و دومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان امروز راس ۱۹:۰۰ در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و مس رفسنجان از شبکه سه سیما

هفته بیست و دوم لیگ برتر با برگزاری ۳ دیدار همزمان از ساعت ۱۹ امروز (شنبه ۱۸ فروردین ماه)، آغاز خواهد شد. در این روز استقلال و ملوان دو تیم بالانشین جدول به مصاف رقبای خود می‌روند.

* استقلال - مس رفسنجان

این دیدار برای آبی‌پوشان جنبه انتقامی دارد چرا که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر صفر مقابل شاگردان نویدکیا شکست خوردند تا بدین ترتیب یکی از جام‌های فصل را از دست بدهند.

شاگردان نکونام با ۴۶ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند. آنها در ۵ دیدار قبلی خود ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست کسب کردند. آخرین دیدار آبی‌پوشان در سال ۱۴۰۲ با پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار به پایان رسید. نکته مهم و قابل ذکر درباره استقلال ساختار دفاعی منظم است که تاکنون تنها ۱۰ گل دریافت کرده و پیروزی اقتصادی در دستور این تیم است.

از سوی دیگر مس رفسنجان بعد از انتخاب محرم نویدکیا و تغییراتی که داشت، شکل و شمایل متفاوتی به خود گرفته است. تیمی که سبک بازی هجومی ارائه می‌دهد و از نظر انگیزشی بسیار قوی نشان می‌دهد. این تیم ۲ پیروزی و ۳ تساوی در ۵ دیدار قبلی خود به دست آورده و با ۲۵ امتیاز در رده دهم قرار دارد. نارنجی‌پوشان در ایام نوروز در بازی تدارکاتی مقابل پرسپولیس قرار گرفتند که با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

یکی از نکات مورد اهمیت در ترکیب مس رفسنجان بازیکنانی هستند که سابقه بازی در استقلال را داشتند یا گزینه پیوستن به این تیم بوده‌اند. فرشید باقری، سجاد شهباززاده و میثم تیموری بازیکنان سابق استقلال، سعید واسعی گزینه‌ای که حتی در مقطعی در آستانه پیوستن به جمع آبی‌ها قرار داشت و منتظر محمد بازیکن عراقی استقلال که به صورت قرضی راهی رفسنجان شده است. حامد لک هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد مقابل استقلال انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود خواهد داشت. برخی بازیکنان مس رفسنجان هم سابقه بازی در سپاهان را دارند. تا با این شکل و شمایل عملاً نویدکیا ائتلافی از استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای شکست آبی‌پوشان تشکیل داده است.

در دیدارهای مستقیم استقلال و مس رفسنجان وزنه به سمت آبی‌پوشان سنگین‌تر است. آمار ۳ پیروزی استقلال، یک بُرد مس و یک تقسیم امتیاز ثبت شده و نکونام و شاگردانش برای تثبیت صدرنشینی به دنبال ۳ امتیازی دیگر هستند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 54093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha