پیروزی لحظه آخری تراکتور مقابل هوادار + ویدیوی خلاصه بازی

تیم فوتبال تراکتور همانند دیدار قبل خود برابر فولاد، در وقت‌های اضافه مقابل هوادار به گل رسید و سه امتیازی ارزشمند را در خارج از خانه کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های هوادار و تراکتور تبریز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل گوستاو در دقیقه ۱+۹۰ به سود شاگردان خمس به پایان رسید.

تراکتور که هفته گذشته در دقیقه ۱۰۰ مقابل فولاد در تبریز به پیروزی رسیده بود، این بار نیز در تهران هوادار را در لحظات آخر شکست داد و ۳۲ امتیازی شد. هوادار هم پس از شش هفته نباختن، در خانه شکست خورد.

قضاوت این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی بود که محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب و نیما انتظاری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد. او پس از سوت پایان بازی کارت زرد دوم را به انتظاری داد و وی را از زمین اخراج کرد.

ویدیوی خلاصه بازی را اینجا ببینید:


یک حادثه دیگر برای بازیکنان تراکتور در زمین مسابقه/ انتقال مدافع مصدوم با آمبولانس

در نیمه دوم دیدار تراکتور و هوادار، میلاد کر در نتیجه برخورد خطرناک با بازیکن حریف دچار حادثه شد و به علت شدت برخورد، آمبولانس برای انتقال این بازیکن وارد زمین شد و پزشکان در حال مهیا کردن شرایط برای انتقال او به بیمارستان هستند.

هنگامی که بازیکن هوادار قصد داشت با ضربه قیچی برگردان، توپ را به سمت دروازه تراکتور شوت کند، میلاد کر سر خود را در مقابل توپ قرار داد و پای بازیکن حریف به اشتباه به سر او اصابت کرد. هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت مدافع تراکتور در دسترس نیست.

در نیمه نخست این دیدار هم، محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تراکتور پس از برخورد با مدافع خودی یعنی میلاد کر، برای دقایقی بیهوش روی زمین افتاد.

۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 39095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha