پخش زنده لیگ برتر فوتبال / پیکان - هوادار؛ امروز پنج شنبه ساعت ۱۶:۳۰ + لینک

دیدار تیم‌های پیکان و هوادار در بیست و چهارمین هفته لیگ برتر امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پیکان و هوادار امروز راس ۱۶:۳۰ در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پیکان و هوادار

از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، پیکان در تهران میزبان هوادار است تا دربی کوچک پایتخت بین این دو تیم در شرایطی که هر دو امتیاز برابری دارند و در جدول همسایه هستند، برگزار شود. دیداری که در بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیکان در شرایطی باید مقابل همشهری خود قرار گیرد که این روزها اوضاع و احوال خوبی با رضا عنایتی دارد و توانسته تا حدودی خود را از تیم‌های قعر جدولی دور کند. خودروسازان ۱۰ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن در پنج بازی اخیر به دست آورده‌اند و فقط در این مدت از پرسپولیس شکست خورده‌اند.

در سمت مقابل تیم بنفش پایتخت هم با مسعود شجاعی نتایج نسبتاً خوبی گرفته و با برد هفته قبل مقابل گل‌گهر، شرایط خود در جدول را بهبود بخشید. نکته قابل توجه اینکه هر دو تیم ۲۴ امتیازی هستند و در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول جای گرفته‌اند تا دربی فردا بین این دو تیم از حساسیت بیشتری برخوردار باشد.

از لحاظ آماری هم از پنج دربی بنفش و فیروزه‌ای، سهم پیکان دو برد و هوادار یک پیروزی بوده و فردا دو تیم برای ششمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. همچنین اولین تقابل رضا عنایتی و مسعود شجاعی به عنوان دو سرمربی جوان لیگ برتر هم می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

نتیجه هفته گذشته: پیکان در رفسنجان مقابل مس به تساوی دو بر دو رسید و هوادار با یک‌ گل در تهران، گل‌گهر را شکست داد.

وضعیت در جدول: پیکان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۷- در رده یازدهم قرار دارد و پیکان با همین امتیاز و یک تفاضل گل کمتر دوازدهم است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

پیکان - هوادار

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه پاس تهران

تیم داوری: فرزاد منصوری، حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 54516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha