به پیشواز شهرآورد / پرسپولیس با حداقل گل، هوادار را شکست داد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار در دوازدهمین هفته لیگ برتر امروز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار امروز راس ساعت۱۵:۳۰ در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - هوادار ۰

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:



لینک پخش زنده بازی پرسپولیس و هوادار از شبکه سوم سیما

در سومین و مهم‌ترین روز از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز شنبه ۱۸ آذر ۴ دیدار برگزار خواهد شد. در مهم‌ترین بازی تیم‌های قعرنشین نساجی و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت و علاوه بر این بازی، ۳ تیم مدعی استقلال تهران، سپاهان و پرسپولیس هم رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

نساجی - استقلال خوزستان

تیم‌های نساجی و استقلال خوزستان به ترتیب با ۶ و ۴ امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و با پیروزی در این بازی تا حدی می‌توانند به هواداران خود برای ادامه مسابقات لیگ برتر امیدواری دهند. در بهترین حالت ممکن نساجی با پیروزی در این بازی و در صورت باخت فولاد خوزستان مقابل استقلال تهران می‌تواند یک رده در جدول صعود داشته باشد و اگر استقلال خوزستان این بازی را با پیروزی به اتمام برساند می‌تواند جای نساجی را در رده پانزدهم جدول بگیرد، به همین جهت دیدار این دو تیم بسیار مهم خواهد بود.

نساجی و استقلال خوزستان دو بار رو در روی هم قرار گرفتند که یک بازی با پیروزی نساجی و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است و استقلالی‌ها این فرصت را دارند تا برای اولین بار در تاریخ خود مقابل این تیم شمالی به پیروزی دست یابند.

هر دو تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳ امتیاز کسب کرده‌اند، نساجی یک پیروزی برابر مومبای سیتی و ۴ شکست به دست آورده و استقلال خوزستان ۳ تساوی و دو شکست کسب کرده است. رشید مظاهری هم با برطرف شدن بیماری اش می‌تواند در بازی امروز درون چهارچوب دروازه نساجی قرار گیرد.

همچنین این بازی نساجی نخستین دیدار رسمی آنها تحت مدیریت حمیدرضا بایندریان است و باید دید این تیم پرهوادار به ساحل آرامش خواهد رسید یا خیر.

این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

پرسپولیس - هوادار؛جدالی برای خروج از بحران سرخ‌ها

سپاهان - مس رفسنجان

تیم فوتبال سپاهان که توانست جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ را کسب کند و به عنوان تنها نماینده ایران در این مرحله از مسابقات حضور خواهد داشت در اولین بازی خود بعد از رقابت‌های آسیایی امروز و در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود. سپاهانی‌ها با دو بازی کمتر نسبت به تیم‌های بالا نشین با ۱۸ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفته‌اند و اگر بتوانند این بازی را با برد پشت سر بگذارند، ۲۲ امتیازی خواهند شد و جای تراکتور را در رده دوم جدول می‌گیرند.

پس از مدت‌ها و برای این بازی امید نورافکن در اختیار کادرفنی خواهد بود و در صورت صادرشدن کارت بازی می‌تواند برای اولین بار در این فصل تیم خود را همراهی کند. از باشگاه مس رفسنجان هم خبر رسیده که مدیران این تیم از عملکرد تیم خود رضایت ندارند و در صورت عدم نتیجه در دیدار برابر سپاهان این احتمال وجود دارد که ساکت الهامی از سمت خود برکنار شود تا پس از علیرضا منصوریان به دومین سرمربی فصل بیست و سوم تبدیل شود که تا نیم فصل نمی‌تواند بر صندلی کار خود بنشیند.

در دو دیدار فصل گذشته این دو تیم، یک پیروزی سهم سپاهان بود و یک بازی هم با تساوی به پایان رسید. آخرین پیروزی مسی‌ها برابر سپاهان به تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۰ بر می‌گردد که آنها توانستند در یک بازی خانگی میهمان خود را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کنند.

رضا اسدی با انجام ۹ بازی و با به ثمر رساندن ۷ گل بهترین گلزن این فصل سپاهان و لیگ برتر ایران به شمار می‌رود و در این بازی فرصت بهبود آمار خود را دارد؛ در تیم مس رفسنجان هم لوسیانو پری را ملقب به شیمبا که از میانه‌های فصل بیست و سوم به جمع شاگردان الهامی اضافه شد با زدن ۳ گل آمار بهتری را نسبت به سایر هم تیمی‌های خود دارد و در این بازی هم امید اول کادرفنی مس خواهد بود، بازیکنی که سابقه بازی در تیم سپاهان را هم دارد و عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران را هم یدک می‌کشد.

مس با برتری برابر سپاهان این شانس را دارد تا با شکست پرسپولیس مقابل تیم هوادار به رده ششم جدول صعود کند البته به شرط پیروزی پرگل.

این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه نقش جهان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پرسپولیس - هوادار؛جدالی برای خروج از بحران سرخ‌ها

پرسپولیس - هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز میزبان هوادار است که سرخ‌ها از آخرین میزبانی خود در ورزشگاه آزادی خاطره خوشی ندارد؛ شاگردان یحیی گل محمدی در صورتی که می‌توانستند با پیروزی برابر الدحیل قطر به جمع تیم‌های حاضر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، با باخت در آن بازی و با هجم گسترده‌ای از انتقادات پا به دیدار برابر هوادار خواهند گذاشت.

تیم‌های پرسپولیس و هوادار فصل گذشته دو بار در لیگ و یکبار در جام حذفی به مصاف هم رفتند که دو پیروزی سهم سرخ‌ها و یک پیروزی سهم هوادار بود. مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی که به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داده اند به همراه امید عالیشاه و وحید امیری ۴ غایب بزرگ پرسپولیس برای این بازی هستند.

پرسپولیس با انجام ۹ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت برتری مقابل هوادار شاگردان گل محمدی می‌توانند در صورت امتیاز از دست دادن سپاهان به رده سوم جدول صعود کنند. در آن طرف میدان، اگر هوادار بازی خود را با پیروزی به اتمام برساند در صورت برد پرگل و تفاضل بالاتر نسبت به شمس آذر می‌تواند یک رده در جدول صعود داشته باشد و در جایگاه دهم قرار بگیرد.

شهاب زاهدی با ۴ گل زده بهترین گل پرسپولیس در این فصل است و امید اصلی یحیی گل محمدی برای خط حمله این تیم به شمار می‌رود، در تیم هوادار هم امین قاسمی نژاد ۴ گله است و سابقه گلزنی به پرسپولیس با پیراهن پدیده مشهد را هم دارد و بازی امروز می‌تواند به کمک محمود فکری بیاید.

این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس - هوادار؛جدالی برای خروج از بحران سرخ‌ها

فولاد - استقلال تهران

در آخرین دیدار امروز و هفته دوازدهم تیم‌های فولاد و استقلال تهران به مصاف هم خواهند رفت. فولاد خوزستان بدترین شروع فصل خود را در لیگ بیست و سوم داشته است به طوری که مدیران فولاد پس از ۴ شکست متوالی تصمیم به برکناری علیرضا منصوریان از هدایت تیم خود گرفتند و ایگناسیو مارتینز اسپانیایی را جایگزین وی کردند.

فولاد با هدایت مارتینز تاکنون ۳ پیروزی را به دست آورده است اما این تیم در ۵ دیدار اخیر ۳ شکست را تجربه کرده است و با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول اوضاع خوبی را سپری نمی‌کند؛ از طرفی استقلال تهران در ۵ بازی اخیر خود ۳ بازی را با برد پشت سر گذاشته و دو بازی را هم با نتیجه تساوی به پایان رسانده و اکنون در صدر جدول قرار دارد.

استقلالی‌ها اگر می‌خواهند جایگاه خود در صدر جدول را به خطر نیندازند محکوم به پیروزی در این بازی و کسب ۳ امتیاز هستند. در دو دیدار رفت و برگشت این دو تیم در فصل گذشته یک پیروزی سهم استقلال شد و یک بازی هم با تساوی به پایان رسید. آخرین برد فولاد مقابل استقلال به تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۹ بر می‌گردد که بازیکنان این تیم موفق شدند با گل‌های لوسیانو پری را و فرشاد احمدزاده میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

فولاد با پیروزی در این بازی و در صورت شکست تیم هوادار برابر پرسپولیس می‌تواند تا رده یازدهم جدول صعود کند که می‌تواند جهش خوبی برای این تیم باشد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد. ساسان انصاری با دو گل بهترین آمار گلزنی در بین سایر بازیکنان فولاد دارد و در تیم استقلال تهران، مهرداد محمدی با ۳ گل زده در صدر جدول گلزنان این تیم قرار گرفته است.

این دیدار از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 49941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha