۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 50446
مسعود شجاعی سرمربی هوادار شد

مسعود شجاعی سرمربی هوادار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هواداری‌ها پس از استعفای محمود فکری و جدایی این سرمربی پیش از پایان نیم فصل، به سرعت دست به کار شدند تا سرمربی جدید خود را معرفی کند. در شرایطی که نام‌هایی مثل مهدی رحمتی، رسول خطیبی و حتی مازیار زارع برای سرمربیگری این تیم تهرانی مطرح شده بود، اما مدیران این باشگاه سراغ یک گزینه جوان‌تر رفتند.

مسعود شجاعی که فصل گذشته با پیراهن هوادار در نیم فصل دوم بازی می‌کرد، پس از پایان فصل از جمع این تیم خداحافظی کرد تا دوران بازیگری‌اش در پایان لیگ بیست و دوم به اتمام برسد. شجاعی حالا در یک سِمت جدید به تیم فصل گذشته خود باز می‌گردد. او که در یک مقطع کوتاه در تراکتور به عنوان مربی-بازیکن کار می‌کرد حالا به عنوان نفر اول نیمکت یک تیم لیگ برتری فوتبال ایران کار خواهد کرد.

مسعود شجاعی در روزهای گذشته با هوادار به توافق نهایی رسیده بود و روز گذشته نیز دستیاران مورد اعتماد او تمرین هوادار را زیر نظر گرفته بودند. شجاعی امروز پس از بازگشت به ایران خود را به تمرین هوادار رساند تا آخرین تمرین بنفش‌های تهرانی را پیش از سفر به مازندران زیر نظر بگیرد. هوادار پس از آن راهی فرودگاه شد تا به قائمشهر سفر کند.

با توجه به زمان اندک بازی هوادار با نساجی هیچ قراردادی با مسعود شجاعی بسته نشده اما دستیاران او یعنی حمید عبدالهی، محمود شجاعی و مهرداد طهماسبی با حضور در دفتر باشگاه قراردادشان را ثبت کردند تا آنها از روی نیمکت هوادار را هدایت کنند. خود مسعود شجاعی نیز امروز همراه با تیم به مازندران سفر می‌کند و از روی سکوها هواداری‌ها را هدایت خواهد کرد.

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 50446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha