آتش‌بس در کاراته؛ نایب‌رئیس زنان کوتاه آمد و سفر رفت!

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته بعد از قهر و استعفا، به این فدراسیون بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از طرفداری، اشرف امینی، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته ۲۲ شهریورماه سال جاری از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد. او به دلایل گوناگون و متعددی از رئیس و سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون دلخور بود و این ناراحتی را نیز علنی کرد.

هرچند اشرف امینی اعلام کرد بی‌اطلاعی از تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها و همچنین دخالت محسن آشوری سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون در وظایف او، مهمترین علت کناره‌گیری بوده، اما غیبت در دو سفر به مسابقات کاراته وان باکو و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه نیز تأثیر زیادی در استعفای امینی داشت.

امینی همراه با کاروان اعزامی کاراته ایران به جموری آذربایجان و ترکیه نرفت و در نتیجه تصمیم گرفت در اعتراض به تصمیمات سید حسن طباطبایی و محسن آشوری استعفا کند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون کاراته در رسانه‌ها اعلام کرد زیر سایه محسن آشوری سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون بوده و به همین علت عطای فعالیت در فدراسیون کاراته را به لقایش بخشیده است.

در ادامه هم طباطبایی و هم آشوری در گفت‌وگوهایی سعی در مدیریت بحران داشته و تلاش کردند از امینی دلجویی کنند؛ تلاشی که ظاهرا به ثمر نشسته و نایب‌رئیس مستعفی بانوان را به فدراسیون بازگردانده است.

رئیس فدراسیون کاراته به شکل رسمی و با استعفای اشرف امینی مخالفت کرد و او را صبح امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریور) همراه با تیم ملی به ترکیه فرستاد.

روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و سید حسن طباطبایی و اشرف امینی درباره مسائل مختلف گفت‌وگو کردند. در نهایت طبق گزارش مهر، طباطبایی با استعفای امینی مخالفت کرد و نایب‌رئیس بانوان در سمت خود ابقا شد. امینی امروز به همراه تیم ملی عازم ترکیه شد تا مسئولیت تیم ملی بانوان را در رقابت‌های کاراته وان «کوجالی» برعهده داشته باشد.

سومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان سری A در سال ۲۰۲ با حضور هزار و ۶۴ کاراته‌کا از ۷۵ کشور طی روزهای اول تا سوم مهرماه به میزبانی ترکیه در شهر «کوجالی» برگزار خواهد شد.

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 33264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha