کومیته تیمی مردان کاراته ایران قهرمان آسیا شد/ تیم بانوان به نایب قهرمانی رسید

کومیته تیمی مردان و زنان کاراته ایران به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در روز پایانی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ که در ملاکا مالزی برگزار شد کومیته تیمی مردان ایران بر سکوی نخست آسیا ایستاد و تیم بانوان ایران نیز نایب قهرمان شد.

کومیته تیمی ایران با شکست تیم های عربستان، عراق و اردن راهی دیدار فینال شد و در فینال نیز مقابل قزاقستان با ۳ پیروزی و یک تساوی به برتری رسید و عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها با ترکیب مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار و سامان عدالتی در فینال به میدان رفت.

*کومیته تیمی بانوان ایران نایب قهرمان آسیا شد

همچنین کومیته تیمی بانوان ایران با ترکیب آتوسا گلشادنژاد، مبینا حیدری، لیلابرجعلی و مبینا کاویانی با کسب ۴ پیروزی و یک شکست نایب قهرمان آسیا شد.

تیم بانوان کاراته ایران پس از پیروزی مقابل تیم های تایلند، ازبکستان، ژاپن و چین تایپه راهی فینال شد اما در دیدار فینال مقابل ویتنام ۲ بر صفر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این دیدار ابتدا آتوسا گلشادنژاد ۳ بر صفر مغلوب حریف شد و در ادامه با شکست ۷ بر یک لیلا برجعلی مقابل نماینده ویتنام، تیم ایران به مدال نقره بسنده کرد.

۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 45227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha