دوئل تمام ایرانی در لیگ جهانی کاراته/ اباذری با شکست قهرمان المپیک به مدال طلا رسید

در جریان مبارزه فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته سری آ در پرتغال، مصاف ۲ نماینده ایران با برتری اباذری مقابل گنج‌زاده به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جریان دیدار فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم رقابت‌های لیگ جهانی سری آ کاراته در پرتغال، صالح اباذری با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.

صالح اباذری برای رسیدن به فینال این رقابت‌ها، پس از قرعه استراحت در دور نخست، توماس کاسا از اسلواکی را ۴ بر ۲ شکست داد، سپس ۱ بر صفر مقابل کریس بلبنه از فرانسه پیروز شد تا در دور چهارم با نونا مریرا از کشور میزبان روبرو شود، اباذری با برتری ۳ بر ۲ راهی دیدار نیمه نهایی شد. صالح اباذری در نیمه نهایی ۶ بر یک دیاس اناربیکوف قهرمان امیدهای آسیا را از پیش رو برداشت تا به همراه گنج‌زاده راهی فینال شود.

در رقابت کسب مدال برنز وزن ۶۸- کیلوگرم بانوان نیز مبینا کاویانی نتیجه را ۹ بر ۳ به لئا ووکجا از کرواسی واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

به این ترتیب پرونده حضور نمایندگان کاراته ایران در مسابقات لیگ جهانی سری آ پرتغال ۲۰۲۳ با دو مدال طلا و نقره بسته شد. این مسابقات به مدت ۳ روز در ماتوسینوس پرتغال برگزار شد.

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 49487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha