شکست های پیاپی کاراته کاران در مسابقات جهانی + نتایج

در پایان روز دوم رقابت های کاراته قهرمانی جهان، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم به دیدار رده بندی رفت اما ۵ نماینده دیگر ایران حذف شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جریان روز دوم رقابت های کاراته قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بوداپست مجارستان‌، ۶ نماینده ایران در بخش مردان و زنان به میدان رفتند که در پایان، فاطمه سعادتی تنها نماینده ایران بود که راهی دیدار رده بندی شد اما ۵ کاراته‌کای دیگر ایران با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

شکست های پیاپی کاراته کاران در مسابقات جهانی + نتایج

در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی مسکینی در دور نخست استراحت کرد، سپس نماینده چاد را ۶ بر صفر برد و در دومین مبارزه نیز ۳ بر صفر مقابل حریفی از اسلوونی به برتری رسید اما در دور چهارم ۵ بر یک مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم،‌ امیررضا برزویی در دور نخست استراحت کرد، سپس ۷ بر ۷ و در سنشو مقابل حریف خود از الجزایر به برتری رسید اما با اعتراض تیم الجزایر، داوران رای به تکرار این مبارزه دادند ‌که اینبار برزویی ۵ بر ۴ شکست خورد و با توجه به شکست حریف خود در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، سامان عدالتی در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل حریف خود از مکزیک ۵ بر ۳ به برتری رسید اما در دور سوم با حساب ۸ بر ۲ مغلوب حریف خود از انگلیس شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اما در بخش بانوان و در وزن ۵۰- کیلوگرم، سارا بهمنیار در دور نخست یک بر یک و در سنشو حریف خود از لیتوانی را برد اما در دومین مبارزه مقابل نماینده ونزوئل ۶ بر ۵ شکست خورد.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در دور نخست حریف خود از تونس را ۴ بر صفر برد، وی سپس ۳ بر ۲ حریف خود از برزیل را برد و در سومین مبارزه نیز مقابل نماینده الجزایر ۵ بر صفر صاحب برتری شد اما در چهارمین دور مقابل گرانوا دارنده مدال طلای المپیک از بلغارستان یک بر صفر شکست خورد و راهی گروه بازنده ها شد. وی در این مرحله حریف خود از فرانسه را یک بر صفر برد تا برای کسب مدال برنز مقابل نماینده اوکراین و نفر اول رنکینگ روز شنبه به روی تاتامی برود.

در وزن ۶۱- کیلوگرم، آتوسا گلشادنژاد در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل حریف خود از هلند به برتری رسید. وی در دور سوم نیز برابر نماینده آفریقای جنوبی ۲ بر یک به برتری رسید اما در دور چهارم یک بر صفر مغلوب حریف خود از ویتنام شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 48431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha