علیرضا حیدری قهرمان کاراته امیدهای جهان شد / ۶۰ نفر و فقط یک طلا + فیلم فینال

علیرضا حیدری، نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران در رده سنی زیر ۲۱ سال به مدال طلای در رقابت های قهرمانی جهان در ترکیه رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دوازدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال در بخش پسران و دختران از ۴ آبان به میزبانی قونیه در ترکیه آغاز و امروز ۸ آبان به پایان می‌رسد.

علیرضا حیدری، نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم، در دیدار فینال برابر عمر فاروک از ترکیه و دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان کوجالی، یک طلا و یک برنز قهرمانی اروپا در رده جوانان، یک طلا لیگ جهانی کاراته جوانان، طلا قهرمانی جهان و طلا قهرمانی اروپا در رده سنی نوجوانان، رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ این حریف را شکست دهد و قهرمان جهان شود.
فیلم این مبارزه را ببینید:

حیدری پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس حریفی از ارمنستان را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه مقابل نماینده اسپانیا ۱ بر ۱ با قانون سنشو برنده شد و در دور چهارم نیز ماروس جانویج از اسلواکی را ۷ بر ۳ شکست داد.

حیدری در نیمه نهایی به مصاف حسن مسارو دارنده رنکینگ ۱۵ بزرگسالان جهان که مدال برنز لیگ جهانی امارات ۲۰۲۲ را در کارنامه داشت رفت و موفق شد در حالی که ۵ بر ۵ این رقابت به پایان رسید با ۴ رای در هانتی این حریف اردنی را شکست دهد و راهی فینال شود.

همچنین آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان در دیدار رده بندی شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 34709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha