بزن بزن و اخراج کادر فنی کاراته بانوان در آستانه رقابتهای جهانی

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درگیری خود با مربی تیم ملی را تکذیب اما در عین حال اخراج اعضای کادر فنی بانوان در آستانه رقابت‌های جهانی را تایید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در شرایطی که شنیده می‌شود فرخناز ارباب سرمربی تیم ملی کاراته بانون و پگاه زنگنه مربی تیم ملی بار دیگر با یکدیگر درگیر شده‌اند، تا جاییکه برخی شنیده‌ها حاکی از اخراج تمامی اعضای کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان در آستانه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و حتی اعزام نشدن تیم ملی به این مسابقات است، سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درگیری بین خود و پگاه زنگنه را قویا تکذیب کرد.

فرخناز ارباب در گفتگو با ایسنا، در اینباره اظهار کرد: این موضوع کاملا دروغ است. از شما خواهش می‌کنم از تمام بازیکنان و مربیان سوال کنید. اصلا چنین اتفاقی نیفتاده و هیچ درگیری در کار نبوده است.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان درباره اخراج اعضای کادر فنی از سوی فدراسیون کاراته، گفت: کل کادر فنی را بیرون کرده‌اند اما قسم می‌خورم هیچ دعوایی بین من و زنگنه نبوده و همه این حرف‌ها دروغ است. نمی‌دانم چرا این دروغ‌ها را به من نسبت می‌دهند؟

قرار است لیلا بهرامی سرمربی سابق تیم ملی بزرگسالان به عنوان مربی موقت هدایت تیم کاراته بانوان اعزامی به رقابتهای جهانی مجارستان را برعهده داشته باشد. البته با توجه به شرایط پیش آمده امکان لغو اعزام تیم ملی به این رقابتها نیز وجود دارد.

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 48171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha