الگوی خرسی در نمودار اتریوم و پیش‌بینی اتر ۱,۰۰۰ دلاری توسط پیتر شیف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، پیتر شیف (Peter Schiff)، مدیرعامل یورو پاسیفیک کپیتال (Euro Pacific Capital) و رئیس صندوق سرمایه‌گذاری SchiffGold، نمودار اتریوم را به اشتراک گذاشته است و پیش‌بینی می‌کند که قیمت این رمزارز به پایین‌ترین حد خود در ماه می ۲۰۲۱ بازگردد.

او اشاره کرد که نمودار اتریوم، ترکیبی از دو الگوی فوق‌العاده نزولی را نشان می‌دهد که ممکن است این رمزارز را به میزان قابل‌توجهی از سطح فعلی‌اش پایین‌تر بکشاند.پیتر شیف نمودار اتریوم را با نموداری که قبلاً برای بیت کوین منتشر کرده بود مقایسه کرده و بیان نمود که یک "ترکیب شوم" برای بیت کوین در آن وجود دارد.

به همین ترتیب، وی در اینجا نیز به موضوع مشابهی اشاره کرد. یک الگوی سقف دوقلو در ترکیب با الگوی سر و شانه روی آن ظاهر شده است.بر همین اساس شیف توییت کرد که این نمودار نشان می‌دهد که اتریوم احتمالاً به سقوط خود ادامه می‌دهد و ممکن است به سطح ۱,۰۰۰ دلار برسد. آخرین باری که اتریوم با این قیمت معامله شد، اوایل ماه می یعنی یک سال پیش بود.

در زمان نگارش این خبر، اتریوم ۸۶ درصد پایین تر از اوج تاریخی خود یعنی ۴,۸۹۱ دلار که در ۱۶ نوامبر به دست آمد معامله می شود و در حدود ۱,۸۰۰ دلار نوسان می کند.شیف در ۱۶ مه در توییتر منتشر کرد و به اشتراک گذاشت که او این ترکیب "شوم" از الگوهای بسیار نزولی را در نمودار بیت‌کوین مشاهده کرده است و اظهار داشت که بیت‌کوین فاصله زیادی با آن دارد.

او انتظار داشت بیت کوین تا سطح ۸,۰۰۰ دلار سقوط کند. با این حال، بعداً او تعجب خود را در توییتر به اشتراک گذاشت که بیت کوین "شرایط را خوب نگه می دارد."

۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴
کد خبر: 28644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha