پشتیبانی کوین‌بیس از ETH و USDC

طبق اعلامیه توییتر، کاربران کوین‌بیس در ماه آینده می‌توانند اتریوم (ETH)، پالیگان (MATIC) و USD Coin (USDC) را در شبکه پالیگان ارسال و دریافت کنند. برای اولین بار، کوین‌بیس به لطف ادغام پالیگان امکان ارسال و دریافت این دارایی‌ها را در لایه دو یا زنجیره جانبی خود فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، برای اولین بار کوین‌بیس به لطف ادغام پالیگان امکان ارسال و دریافت این دارایی‌ها را در لایه دو یا زنجیره جانبی خود فراهم کرده است.
در همین رابطه بخشی از اطلاعیه کوین بیس به شرح ذیل است " ما دسترسی به web۳ را سریع‌تر، آسان‌تر و ارزان‌تر می‌کنیم: در ماه آینده، مشتریان واجد شرایط کوین‌بیس می‌توانند ETH، MATIC، و USDC را در پالیگان و USDC در سولانا ارسال و دریافت کنند." 
علاوه بر این، کوین‌بیس پشتیبانی از انتقال USDC را در سولانا راه اندازی کرد و در عین حال متعهد شد که به زودی پشتیبانی از توکن‌ها و شبکه‌های بیشتری را اضافه کند.

صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال دلیل این حرکت را در یک پست وبلاگ رسمی اعلام کرد. بر اساس این پست، ارسال ارز دیجیتال بر روی اتریوم برای کاربران گران‌تر شده و باعث از دست رفتن میلیون‌ها کاربر بالقوه است.

اگرچه شبکه‌های ارزان‌تری مانند پالیگان و سولانا اخیراً به دلیل قیمت‌های کم گس محبوبیت پیدا کرده‌اند، اما تأمین مالی کیف پول‌ها در این شبکه‌ها می‌تواند دشوار و زمانبر باشد. کوین‌بیس ادعا می‌کند که می‌خواهد زمان، تلاش و هزینه‌های گزاف را با این امکان کاهش دهد که مشتریان بتوانند فیات را به ارز دیجیتال تبدیل کنند و کیف پول‌های پالیگان و سولانای خود را در چند دقیقه و با کسری از هزینه تأمین کنند.

به این ترتیب، پشتیبانی از دارایی‌های چند زنجیره‌ای، سپرده‌گذاری و برداشت آسان‌تر را در سراسر شبکه‌های سولانا، پالیگان و اتریوم با معامله و تسویه حساب در همان فهرست سفارش، مستقل از زنجیره مورد استفاده برای سپرده‌گذاری وجوه امکان‌پذیر می‌سازد.

اتمام فعالیت Coinbase Pro
اخیراً کوین‌بیس برنامه خود را برای معرفی تجارت پیشرفته کوین‌بیس در ماه‌های آینده اعلام کرده است. این برنامه یک حساب جدید و یکپارچه ایجاد می‌کند که به مصرف‌کنندگان امکان می‌دهد با ادغام ویژگی‌ها و ساختار قیمت‌گذاری Coinbase Pro، تجربه تجاری پیشرفته‌ای داشته باشند. و در یک رابط ساده‌تر که همه حساب‌های کوین‌بیس را در یک مکان پیوند می‌دهد، به دنبال ارائه یک تجربه بهبود یافته است که در آن کاربران دیگر نیازی به حفظ دو برنامه کاملاً متفاوت و تعادل زمانی ندارند.

۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 29690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha