اتریوم از مسترکارت و بانک آمریکا پیشی گرفت!

اتریوم یکی از بزرگترین رمز ارزها از نظر ارزش بازار است و تنها پس از بیت کوین (BTC) که در حال حاضر دارای ارزش بازار چشمگیر ۸۱۶.۷۴ میلیارد دلاری است، در رتبه دوم قرار دارد و یک صعود هفتگی ثابت را ثبت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، با عبور قیمت اتریوم از مرز ۳۰۰۰ دلار، ارزش کل بازار آن (ETH) افزایش یافت و از برخی از بزرگترین موسسات مالی جهان مانند بانک آمریکا (BoA) و مسترکارت (NYSE: MA) پیشی گرفت.

ارزش بازار اتریوم در ۲۴ مارس ۳۶۶.۱۳ میلیارد دلار بود، در مقایسه، ارزش بازار BoA ۳۴۷.۵۱ میلیارد دلار، در حالی که طبق اطلاعاتی که Finbold از CompaniesMarketCap.com به دست آورد، ارزش بازار مسترکارت ۳۳۷.۱۲ میلیارد دلار بود.

لازم به ذکر است که تنها یک بانک در برابر تسلیم شدن به اتریوم مقاومت کرد: جی پی مورگان چیس که در زمان انتشار خبر ارزش بازار آن ۴۱۲.۷۴ میلیارد دلار بود.

اتریوم یکی از بزرگترین رمز ارزها از نظر ارزش بازار است و تنها پس از بیت کوین (BTC) که در حال حاضر دارای ارزش بازار چشمگیر ۸۱۶.۷۴ میلیارد دلاری است، در رتبه دوم قرار دارد و یک صعود هفتگی ثابت را ثبت می‌کند.

تجزیه و تحلیل ارزش بازار اتریوم

در اواخر، ارزش بازار اتریوم نیز در حال ثبت حرکت‌های صعودی قابل توجهی بود، و یک هفته پیش با افزایش ۱۰.۴۷ درصدی به ۳۳۱ میلیارد دلار رسید.

شایان ذکر است که Finbold در اواسط ماه مارس از ورود ۲۰ میلیارد دلار سرمایه به ارزش بازار اتریوم خبر داده بود که نشان دهنده مسیر بهبود این دارایی پس از یک دوره معاملات قرمز است.

اتریوم همچنین طی هفته‌های گذشته خروج گسترده‌ای از صرافی‌های رمز ارزی مختلف ثبت کرده است که منجر به پایین‌ترین سطح حضور این ارز دیجیتال محبوب در صرافی‌ها از سپتامبر ۲۰۱۸ شده است.

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم با موفقیت توانسته است از مرز ۳۰۰۰ دلار که در چند روز گذشته در اطراف آن در تعلیق بود، عبور کند. این رمز ارز در زمان انتشار خبر با قیمت ۳۱۱۳ دلار معامله می‌شود. هفته قبل، قیمت توکن ۲۷۶۷ دلار بود، که به این معنی است که با قضاوت بر اساس آمار CoinMarketCap، در طول هفته ۱۰.۱ درصد افزایش یافته است.

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 26582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha