پذیرش شیبا اینو توسط بنیاد مراقبت‌های بهداشتی کانادا

بنا بر گزارش رسانه‌ها، بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنرز (Glenrose) که در آلبرتای کانادا واقع شده است، اکنون کمک های مالی را با تعداد زیادی رمزارز از جمله شیبا اینو (SHIB) می‌پذیرد.

سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  افزودن چنین گزینه ای به دلیل مشارکت این بنیاد با استارت آپ بشردوستانه The Giving Block امکان پذیر شده است.

این اولین بنیاد مراقبت‌های بهداشتی در ایالت آلبرتای غربی است که پشتیبانی از پرداخت‌های ارز دیجیتال را امکان‌پذیر می‌کند.
مارک کورتویس (Mark Korthuis)، مدیرعامل این بنیاد، می‌گوید که این سازمان بر فناوری و تحقیق متمرکز است، به همین دلیل است که رمزارزها "یک قدم منطقی" به نظر می‌رسند. وی گفت: "بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنرز بر تحقیق، نوآوری و فناوری متمرکز است. سرمایه گذاری روی مزایای ارزهای دیجیتال برای ما یک قدم منطقی به نظر می رسد."

او پیش‌بینی می‌کند که ارزهای دیجیتال در نهایت «نقش مهم‌تری» در جهان بازی خواهند کرد.

کسانی که مایل به کمک به بنیاد بیمارستان توانبخشی گلنرز هستند، باید یک حساب کاربری جدید در وب سایت Giving Block ایجاد و یک ارز دیجیتال را از منوی کشویی انتخاب کنند.

سازمان‌های بیشتری مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال در میان پذیرش رو به رشد آن‌ها هستند. با این حال، تأثیر زیست‌محیطی دارایی‌های دیجیتال همچنان یک مسئله پایدار است.

بنیاد موزیلا (Mozilla) کمک های مالی ارزهای دیجیتال را به دلیل انتشار CO2 مربوط به بزرگترین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم متوقف کرد.

سازمان غیرانتفاعی بین المللی نجات حیوانات بریتانیا (IAR) نیز کمک های مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال را به دلیل نگرانی های اقلیمی کنار گذاشت.

۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 25781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha