۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 27451
 پورشه شیبا و دوج را می پذیرد!

این نمایندگی که هم خودروهای پورشه جدید و هم کارکرده را عرضه می‌کند، اکنون دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو میم کوین محبوب بازار را در کنار دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، طبق اعلامیه‌ای که در روز سه‌شنبه منتشر شد، پورشه تاوسون (Porsche Towson)، تنها مرکز انحصاری پورشه در بالتیمور، برای پذیرش دارایی‌های دیجیتال با پردازنده پرداخت ارز دیجیتال بیت پِی (BitPay) مشارکت نموده است. این نمایندگی که هم خودروهای پورشه جدید و هم کارکرده را عرضه می‌کند، اکنون دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو میم کوین محبوب بازار را در کنار دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین می‌پذیرد.
بیت پی در ماه مارس گذشته در مجموع ۷۶,۵۸۳ پرداخت را پردازش کرد. از ماه ژانویه، بیت کوین بیش از نیمی از تراکنش های این شرکت را تشکیل می‌دهد. در سال ۲۰۱۳، خانواده‌ای در آستین پس از فروش پورشه کیمن اس مدل ۲۰۰۷ خود به قیمت ۳۰۰ بیت کوین (۱۲.۴ میلیون دلار در زمان نگارش این خبر) خبرساز شدند. از آن زمان، نمایندگی‌های مختلف خودرو در سراسر جهان از ارزهای دیجیتال استقبال نمودند. در اوایل این ماه، Dutton Garage، یکی از برترین خرده‌فروشان خودروهای عجیب و کمیاب، پذیرش ۳۰ ارز دیجیتال را با مشارکت صرافی استرالیایی کوین اسپات (CoinSpot) آغاز کرد. پورشه در سال گذشته با راه‌اندازی Fanzone، پلتفرمی برای تجارت توکن‌های غیرمثلی (NFT)، به جریان پر رونق این توکن‌ها پیوست. پورشه همچنین اولین خودروسازی بود که در سال ۲۰۱۸ آزمایش فناوری بلاک‌چین را به عنوان بخشی از پروژه آزمایشی خود با استارت‌آپ XAIN مستقر در برلین آغاز نمود.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 27451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha