مقاومت یک رمز ارز در برابر ریزش سراسری بازار!

موج دیگری از مسائل مربوط به ریسک بر بازار مالی اثر گذاشت که باعث افت شدید بازار ارزهای دیجیتال شد. بیت کوین تقریباً ۴,۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و به ۴۰,۰۰۰ دلار کاهش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در حالی که اکثر آلت کوین ها در تلاش برای بهبودی پس از یک سقوط سریع هستند، به نظر نمی رسد شیبا اینو با نوسانات خاصی همراه بوده باشد.

طبق گزارش تریدینگ ویو (TradingView)، شیبا اینو (SHIB) پس از افزایش ۵۷ درصدی در سه روز، در حال حاضر با افزایش ۵ درصدی قیمت روبرو شده است.
اگرچه افزایش چشمگیر قیمت با افزایش حجم قابل توجهی همراه شد، نهنگ ها و معامله گران خرد نتوانستند فشار را به اندازه کافی حفظ کنند که باعث شد این میم کوین بار دیگر به زیر آستانه ۰.۰۰۰۰۳ دلار سقوط نماید.

در مورد نهنگ‌های شیبا اینو که اغلب شکل بازار را کاملاً تغییر می‌دهند، قدرت خرید قبلی در حال حاضر وجود ندارد و اکثر نهنگ‌ها بازار را رها کرده‌اند و ترجیح می‌دهند به جای جمع‌آوری کوین های بیشتر، به نگهداری دارایی بپردازند.

"رقیب" اصلی شیبا اینو یعنی دوج کوین (DOGE) نتوانست چنین عملکرد مثبتی را از خود نشان دهد و همچنان در قیمت کف ماهانه معامله می شود. جدیدترین پامپ بازار نیز نتوانست به دوج کوین کمک کند تا از منطقه مقاومت ۰.۱۵ دلاری عبور نماید.

اتریوم نیز روند کلی بازار را دنبال می کند و تقریباً ۸ درصد از ارزش خود را در روز گذشته از دست داده است که به احتمال زیاد باعث ایجاد همین روند قیمتی در ارزهای دیجیتال کوچکتر می شود.

پس از سقوط شدید بازار، برخی از دارایی های دیجیتال اولین نشانه های بهبود را نشان می دهند. بیت کوین با ۰.۶ درصد افزایش قیمت معامله می شود. اما با توجه به شاخص حجم، معامله گران برای حمایت از بازگشت بازار عجله‌ای ندارند.
مطابق داده‌های ارائه شده از سوی ویل استاتس، همزمان با ادامه روند انباشت شیبا اینو توسط نهنگ‌های اتر، تعداد کیف پول‌هایی که این میم کوین را نگهداری می‌کنند، افزایش یافته و به نقطه عطف جدیدی رسیده است. مطابق داده‌ها، در حال حاضر تعداد کل کیف پول‌های منحصر به فردی که این میم کوین را نگهداری می‌کنند، با ثبت اوج تاریخی جدیدی به ۱,۱۸۰,۱۴۰ آدرس رسیده است.
ویل استاتس همچنین در توییت روز ۱۸ فوریه خود نوشته است که در حال حاضر ۱,۰۰۰ آدرس نهنگ بزرگ شبکه اتریوم ۱۸,۲۲۶,۵۶۸,۸۹۴,۲۰۸ توکن شیبا دارند که ارزشی برابر ۲.۶ میلیارد دلار دارد. با این حال، در وب‌سایت ویل استاتس این رقم بسیار کمتر گزارش شده و گفته شده که نهنگ‌های اتر مجموعاً ۱.۰۸ میلیارد دلار شیبا اینو دارند که نشان‌دهنده سهم ۱۱.۷۹ درصدی این میم کوین در میان دارایی‌های آنهاست.

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 25348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha