قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۲۴ مرداد؛ درجازدن بیت‌کوین و اتریوم، جهش شیبا

قیمت بیت‌کوین و اتریوم در شبانه‌روز گذشته افت‌وخیز محدودی داشته، اما اتفاق مهم بازار ارز دیجیتال در این مدت جهش ۲۰ درصدی ارزش شیبا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فرارو- قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۴ مرداد با رشد یک درصدی نسبت به دیروز ۲۴ هزار و ۸۷۰ دلار بود. در شبانه‌روز اخیر ارزش بیت‌کوین نوسان محدودی حوالی مرز ۲۵ هزار دلار داشته و به‌نظر می‌رسد حالا که این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در دوماه اخیر رسیده با مقاومت جدیدی در محدوده ۲۵ هزار و ۵۰۰ دلار روبرو شده است. اتریوم نیز همپای بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی قدم‌های کوچکی در محدوده دو هزار دلار برداشت، اما مهمترین اتفاق بازار ارز دیجیتال در این مدت جهش ۲۰ درصدی قیمت شیبا به‌شمار می‌رود.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۴ هزار و ۸۷۰ دلار

نمودار بیت‌کوین رشد یک درصدی ارزش این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۴ تیر ۲۴ هزار و ۸۷۰ دلار بود و این رقم نسبت به روز قبل معادل افزایش ۳۰۰ دلاری ارزش رهبر بازار ارز دیجیتال محسوب می‌شد. البته در این مدت شاهد عبور بیت‌کوین از مرز ۲۵ هزار دلار بودیم و رقم ۲۵ هزار و ۱۱۷ دلار را باید بیشترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بدانیم.

کمترین قیمت بیت‌کوین در این مدت ۲۴ هزار و ۲۰۶ دلار بوده است. نسبت به هفته قبل که بیت‌کوین ۲۳ هزار و ۳۱۰ دلار ارزش داشت، شاهد رشد شش درصدی ارزش این ارز دیجیتال هستیم. حالا بیت‌کوین با قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار حدود ۶۳ درصد فاصله دارد. همچنین حجم ۴۸۰ میلیارد دلاری فعلی معاملات بیت‌کوین معادل ۳۸.۵ درصد از کل سهم بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۹۹۰ دلار

قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۲۴ مرداد تغییری نسبت به دیروز نداشت. قیت اتریوم امروز هزار و ۹۹۰ دلار بود و صبح دیروز دومین توکن مهم دنیا دقیقا با همین رقم خرید و فروش می‌شد. البته در این مدت اتریوم بین دو محدوده دو هزار و ۱۳ دلار و هزار و ۹۲۰ دلار نوسان داشته و نسبت به هفته قبل که هزار و ۷۱۰ دلار ارزش داشت، بازدهی ۱۵ درصدی را به‌ثبت رسانده است. به‌این ترتیب قیمت اتریوم با بیشترین نرخ تاریخی خود یعنی رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار که آبان پارسال به‌ثبت رسید، حدود ۶۰ درصد فاصله دارد. همچنین حجم کل معاملات اتریوم تا صبح امروز کمی بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار برآورد می‌شد که این موضوع سهم ۱۹.۵ درصدی اتریوم از کل بازار ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز شیبا در شبانه‌روز گذشته ۲۰ درصد بازدهی داشته درحالی که این رقم برای دوج‌کوین پنج درصد و برای کاردانو و ترون به‌ترتیب منفی دو و منفی یک درصد است. قیمت ارز شیبا صبح امروز به ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار رسید و نسبت به دیروز که ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار ارزش داشت، افزایش قیمت ۲۰ درصدی را به‌ثبت رساند. بیشترین قیمت شیبا در شبانه‌روز گذشته ۰.۰۰۰۰۱۸ دلار بوده که بالاترین ارزش این ارز دیجیتال در سه ماه اخیر به‌شمار می‌رود. این اتفاق باعث شد سهم شیبا در کل بازار ارز دیجیتال به ۷۵ صدم درصد افزایش پیدا کند و از این حیث به دوازدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا تبدیل شود. قیمت دوج‌کوین از ۰.۰۷۵ دلار به ۰.۰۷۹ دلار ارتقا پیدا کرد و این یکی بازدهی روزانه پنج درصدی را به‌ثبت رساند. قیمت کاردانو با کاهش دو درصدی به ۰.۵۷۳ دلار تقلیل پیدا کرد و ترون به‌جای ۰.۰۷۰ دلار، ۰.۰۶۹ دلار معامله شد تا ارزش آن نسبت به دیروز یک درصد کاهش پیدا کند.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۳ هزار و ۳۱۰ دلار

۲۴ هزار و ۵۷۰ دلار

۲۴ هزار و ۸۷۰ دلار

اتریوم

هزار و ۷۱۰ دلار

هزار و ۹۹۰ دلار

هزار و ۹۹۰ دلار

کاردانو

۰.۵۳۲ دلار

۰.۵۸۹ دلار

۰.۵۷۳ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۷۵ دلار

۰.۰۷۹ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۳ دلار

۰.۰۰۰۰۱۶ دلار

ترون

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۷۰ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کد خبر: 31727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha