۵ رمزارز که بعد از دوج‌کوین صعود می‌کنند کدامند؟

​​​​​​​تحلیلگری به اسم SmartContracter امروز پستی را منتشر کرد که «اگر دوج‌کوین را از دست دادید، هنوز فرصت دارید تا با کسانی که مثل شما عقب مانده‌اند، به ارتش شیبا بپیوندید.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد با توجه به اینکه قیمت دوج‌کوین امروز به ۰٫۱۰ دلار رسیده است و بیت‌کوین به خوبی در محدوده ۲۰ تا ۲۱ هزار دلار تثبیت شده است، همه نگاه‌ها به ارزهای دیجیتال مستعد است. بهترین ارز دیجیتال برای خرید در حال حاضر چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز، در اینجا خلاصه‌ای از آنچه برخی از بهترین معامله‌گران رمزارز در توییتر به آن اشاره می‌کنند ‌می‌پردازیم. این رمزارزها گزینه‌های مطرح بین کاربران توییتر هستند.

رمزارز شیبا اینو

بسیاری انتظار دارند، هنگامی که دوج‌کوین حرکتی صعودی انجام می‌دهد، شیبا نیز از این حرکت پیروی کند.

GCR، که تقریباً ۳۰۰ هزار دنبال کننده در دو حساب توییتر خود دارد، دیروز از حساب دوم خود پستی را منتشر کرد: هر یک واحد دوج‌کوین در حال حاضر حدود ۸۰۰۰ شیبا ارزش دارد. این نسبت به بالاترین حد دو ساله نزدیک می‌شود، گفتنی است این نسبت از لحاظ تاریخی تقریباً حدود ۵۰۰۰ قرار داشته است.

Gigantic Rebirth به دلیل پیش‌بینی دقیق خود درباره قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ و بازار نزولی سال ۲۰۲۲، سپس فروپاشی UST و Terra سابق (LUNA) ماه‌ها قبل از سقوط آن، همچنین برنده شدن یک شرط معروف ۱۰ میلیون دلاری با Do Kwon شناخته می‌شود.

رمزارز Calvaria

یک بازی برای کسب درآمد با مضامین فانتزی است، کوین بومی Calvaria RIA در حالت پیش فروش قرار دارد و بازی آن ممکن است در سال ۲۰۲۳ به عنوان Gods Unchained بعدی منتشر شود.

رمزارز IMPT

توکن IMPT که هم توسط Jacob Bury و هم اخیراً توسط Crypto Ahoy مطرح شده است، قبلاً ۱۱ میلیون دلار در پیش فروش خود جمع آوری کرده است و هدف آن اعمال فناوری بلاکچین در صنعت جبران کربن است.

رمزارز SushiSwap

DonAlt و Jim Talbot، دو نفر از بهترین معامله‌گران ارزهای دیجیتال و پرطرفدارترین حساب‌هایی هستند که هر دو پیش‌بینی‌های صعودی قیمت SUSHI را منتشر کردند.

این رمزارز که در سطح ۱٫۷ دلار معامله می‌شود، با شروع رالی صعودی خود می‌تواند به سمت بالاترین سقف قیمتی حرکت کند. این میزان چیزی حدود ده برابر قیمت کنونی است.
رمزارز ApeCoin

Bored Ape NFT به یک الگوی رفتاری محبوب تبدیل شده است و Yuga Labs که اخیراً ۵ میلیارد دلار ارزش پیدا کرده، از نظر بسیاری از تحلیلگران، به راحتی محو نخواهد شد و در آینده توسعه آن ادامه پیدا می‌کند.

بسیاری از معامله‌گران برتر از جمله HackermanAce انتظار دارند که ارز بومی متاورس این پروژه، APE، علی‌رغم اصلاح اخیر، در بلندمدت عملکرد خوبی خواهد داشت.

گفتنی است، قیمت ApeCoin می‌تواند پس از یک حرکت ۵ تا ۶ برابری نسبت به قیمت فعلی خود (حدود ۵ دلار) به ATH خود یعنی (۲۸ دلار) بازگردد.
دوج‌کوین هنوز صعودی می‌ماند؟

تحلیلگری به اسم SmartContracter امروز پستی را منتشر کرد که «اگر دوج‌کوین را از دست دادید، هنوز فرصت دارید تا با کسانی که مثل شما عقب مانده‌اند، به ارتش شیبا بپیوندید.»

لازم به ذکر است که با این حال، او فکر نمی‌کند دوج‌کوین هنوز به پایان رالی صعودی خود رسیده باشد. او در ۴ اکتبر این پست را منتشر کرد: جفت رمزارز Doge/btc دیوانه‌کننده‌ترین تراکم در بازه زمانی بلند مدت را دارد، مدت‌هاست چیزی شبیه به چنین تراکم پر شدتی مانند این ندیده‌ام.

من به جرات می‌گویم که در یک سال آینده، قیمت دوج‌کوین بسیار بالاتر از ۰٫۰۶۵ دلار خواهد رفت. او امروز که این رمزارز با قیمت بیش از ۰٫۱۰ دلار معامله می‌شد اضافه کرد: «بزرگترین خطری که در حال حاضر با آن روبرو هستیم، نداشتن دوج‌کوین کافی در پرتفوی سرمایه‌گذاری‌تان است.»

این تحلیلگر همچنین به دلیل پیش بینی پایین‌ترین سطح بازار نزولی بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸، شش ماه قبل از رسیدن به آن شناخته می‌شود. رشد ده برابری قیمت دوج‌کوین را از سطح فعلی آن به ۱ دلار می‌رساند. ATH فعلی این رمزارز در ۰٫۷۴ دلار قرار دارد.

در حالی که هیچ‌کس نمی‌تواند دقیقاً پیش‌بینی کند که دوج‌کوین چقدر بالا می‌رود، ارزهای رمزنگاری شده با حضور ایلان ماسک، حامی قدیمی رمزارزها، در راس توییتر بسیار مورد توجه قرار خواهند گرفت.

۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 34733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha