نیمار: فصل بعد من و مسی باید هم‌تیمی باشیم/ به بازی در لیگ اروپا فکر نکرده‌ام و نخواهم کرد

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید دوست دارد که در فصل آینده بار دیگر در کنار هم‌تیمی سابقش بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل ازخبرگزاری تسنیم، نیمار که در فاصله سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در خط حمله بارسلونا کنار لیونل مسی بازی می‌کرد و با او دو بار قهرمان لالیگا و یک بار قهرمان لیگ قهرمانان شد، می‌گوید دوست دارد که بار دیگر فرصت بازی در کنار این ستاره آرژانتینی را پیدا کند.

نیمار شب گذشته پس از آنکه دو گل از پیروزی ۳ بر یک پاری‌سن‌ژرمن را مقابل منچستریونایتد به ثمر رساند به ESPN گفت: چیزی که من بیش از همه می‌خواهم، لذت بردن از دوباره بازی کردن در کنار لیونل مسی است.

نیمار در پاسخ به این سؤال که کجا ممکن است تجدید دیدار او و مسی رخ دهد، خندید و گفت: او می‌تواند پست مرا بگیرد. من مشکلی ندارم! مطمئناً برای سال آینده ما باید این کار را انجام دهیم.

نیمار سپس به پیروزی مهم تیمش در اولدترافورد اشاره کرد، بردی که به PSG اجازه می‌دهد حتی با یک تساوی از بازی خانگی هفته آخرش مقابل استانبول باشاک‌شهیر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. او در این باره هم گفت: من هرگز به حذف شدنم از لیگ قهرمنان یا بازی در لیگ اروپا فکر نکردم و خودم را در چنین شرایطی تصور نکرده‌ام. چنین چیزی هرگز به ذهن من خطور نکرده و نخواهد کرد. به خاطر همین مشکلات بوده که من توانسته‌ام پیشرفت و رشد کنم و مسئولیت‌پذیر باشم. من به پاری‌سن‌ژرمن نیامده‌ام تا در لیگ اروپا بازی کنم.

۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: 9660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha