تماشا کنید | اشک های مسی در مراسم خداحافظی از بارسلونا

لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی امروز با حضور در محل باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از جمع کاتالان‌ها جدا شد و در کنفرانس خبری‌ به این منظور شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مسی در بدو حضورش در سالن کنفرانس اشک ریخت و همه را تحت‌تأثیر قرار داد. مسی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «از ۱۳ سالگی در بارسلونا حضور داشته‌ام و حالا بعد از ۲۱ سال با همسرم و فرزندان کاتالان-آرژانتینی می‌روم.»

مسی در بدو حضورش در سالن کنفرانس اشک ریخت و همه را تحت‌تأثیر قرار داد. مسی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «کل زندگی‌ام را اینجا بوده‌ام و برای این خداحافظی آمادگی ندارم. با آن‌همه سختی سال گذشته نمی‌خواستم بمانم، اما امسال فرق داشت. ما می‌خواستیم بمانیم؛ بیشتر از همه خودم و خانواده‌ام. از ۱۳ سالگی در بارسلونا حضور داشته‌ام و حالا بعد از ۲۱ سال با همسرم و فرزندان کاتالان-آرژانتینی می‌روم. شکرگزار هستم، از همه‌چیز و همه‌کس.»

مسی در ادامه گفت: «همه‌چیز در باشگاه به من کمک کرد تا بزرگ بشوم. همه‌چیزم را برای باشگاه دادم، از روز تا الان. حقیقت این است که من می‌روم و شکرگزار همه کسانی هستم که کمکم کردند. نمی‌دانستم چه چیزی بگویم، چرا که فکر نمی‌کردم روزی خداحافظی کنم و به آن فکر نکرده بودم. این فصل نتوانستیم مقابل هواداران بازی کنیم، برای پاندمی و این خیلی سخت بود که یک سال و نیم آن‌ها را نبینم و الان هم بدون دیدن آن‌ها می‌روم. یک روز برمی‌گردم و به باشگاه برای بهترین شدن کمک می‌کنم.»

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 18618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha