مدل برزیلی که همه بازیکنان بارسلونا را رسوا کرد + تصاویر

سوزی کورتز، مدل برزیلی در گزارشی جنجالی فاش کرده که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند و سایر ستاره‌های این تیم به وی پیام‌های غیراخلاقی فرستاده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبر ورزشی اخیراً نشریه اسپانیایی «ال‌پرودیکو» مدعی شد، جرارد پیکه به همسر خواننده‌اش شکیرا خیانت کرده و به همین دلیل این زوج معروف از یکدیگر جدا شدند. در پی انتشار این موضوع، سوزی کورتز، مدل برزیلی ادعاهایی را مطرح کرده که مشکلات جرارد پیکه با همسرش را بیشتر دامن خواهد زد. این مدل برزیلی می‌گوید که لیونل مسی و فیلیپه کوتینیو تنها دو مرد باوقار در رختکن بارسلونا هستند چون سایر ستاره‌های این تیم به او پیام‌های غیراخلاقی فرستاده‌اند.

کورتز به صورت مستقیم پیکه را هدف قرار داده و می‌گوید که او بیشتر از همه و پیامهایی با محتویات جنسی برایش ارسال کرده است. او در این مورد با «نیویورک تایمز» گفت‌وگویی انجام داده و این گفت‌وگو از طریق نشریه «مارکا» بازنشر شده است.

کورتز در مورد پیام‌هایی که دریافت کرده‌ چنین می‌گوید: «پیکه کسی بود که مستقیم‌ترین (اشاره به درخواست‌های جنسی) پیام را برای من ارسال کرد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برای من چیزی ارسال نکردند مسی و کوتینیو بودند. آنها شوهران بزرگی هستند و به همسرانشان بسیار احترام می گذارند. شکیرا حق داشت و با او همدردی می‌کنم.»

این مدل در مورد این که چگونه پیکه شماره‌اش را دریافت کرده‌، گفت: «من با ساندرو روسل، رئیس سابق بارسلونا دوست بودم. وقتی پیکه متوجه شد، شماره من را در آن زمان خواست و به من پیام داد. وقتی به برزیل برگشتم، مستقیماً به اینستاگرامم پیام فرستاد و پس از یک روز آن را حذف کرد. او بعداً از من می‌پرسید که چه زمانی به اروپا برمی‌گردم.»

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: 29209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha