واکنش مسی به ماموران مالیاتی؛ دیوانه‌ام کردید

بازگشت لیونل مسی به بارسلونا با سماجت و کنترل بازرسان مالیاتی همراه بود که عصبانیت فوق ستاره آرژانتینی را در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، لیونل مسی این روزها کم حوصله تر از هر زمان دیگری نشان می دهد. این فوق ستاره آرژانتینی درون زمین مسابقه نیز خیلی زود از کوره در می رود و به نظر می‌رسد که او حداقل در مقطع کنونی از انگیزه کافی برخوردار نیست؛ موضوعی که شاید علت اصلی آن مخالفت باشگاه بارسلونا با جدایی او در تابستان بوده است.

اما این خشم لئو مسی امروز در بازگشت او از اردوی تیم ملی آرژانتین به بارسلونا نیز کاملاً قابل مشاهده بود؛ جایی که هواپیمای مسی در فرودگاه ال پرات به زمین نشست اما با سختگیری تمام و کمال بازرسان مالیاتی روبرو شد.‌ در واقع آنها از مسی درباره مدارک هواپیما و مسائل دیگر سوال کردند.

سوالات مکرر بازرسان باعث عصبانیت و کلافگی لیونل‌مسی شده بود؛ موضوعی که باعث شد که هنگام ترک فرودگاه و نشستن در اتومبیل بگوید: " بعد از 15 ساعت پرواز باید با سوالات مالیاتی هم روبرو شوم. دیوانه کننده است."

از طرفی طی روزهای گذشته مصاحبه جنجالی مشاور سابق آنتوان گریزمان حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرد. در واقع اولاتس علت اصلی عدم موفقیت ستاره فرانسوی در بارسلونا را لیونل مسی دانسته و در این باره گفته بود: " آنتوان زمانی وارد بارسا شد که باشگاه مشکلات زیادی داشت. در بارسا همه چیز حول مسی می‌گشت و او بود که نظرش را در هر زمینه‌ای تحمیل می‌کرد. او همزمان امپراتور و پادشاه بارسا بود و نظر مساعدی به پیوستن گریزمان به این تیم نداشت".

اولاتس در ادامه گفت: " رفتار مسی نسبت به گریزمان رقت انگیز بوده و مسی کاری کرده آنتوان این را متوجه شود. بارها شنیده ام آنتوان در ملا عام گفته که با مسی مشکل ندارد ولی حتی یک بار هم نشنیده ایم که مسی چنین چیزی درباره او بگوید. به نظر من مسی امسال تابستان برای این گفت قصد ترک بارسا را دارد تا بفهمد حرفش تا چه حد برنده است و تا چه حد می‌تواند در تصمیم‌های کلان باشگاه تاثیرگذاری کند. اما او در نهایت ماندگار شد. یک رفتار کلاسیک از مسی! او همانقدر که در زمین عالی است در بیرون از زمین بد است. بارسلونا مدتی است وضعیت خوبی ندارد و بیمار است. این باشگاه با سرطان مواجه است که تاثیرات بیرونی خود را حالا نشان می دهد."

حالا اما بعد از گذشت چند روز این اظهارات جنجالی با واکنش فوق ستاره آرژانتینی همراه بوده و او در فرودگاه به گفتن یک جمله در این باره اکتفا کرد. لیونل مسی در این باره گفت: " از این که من را مقصر همه مشکلات باشگاه می دانند خسته شده ام."

در واقع این اظهار نظرهای مسی می‌تواند یک زنگ خطر دیگر برای بارسلونا و هواداران این تیم محسوب شود و نشان می دهد که این فوق ستاره آرژانتینی همچنان از حضور در این تیم رضایت چندانی ندارد و بعید نیست که طی ماه‌های تصمیم قطعی خود را برای جدایی بگیرد.

۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
کد خبر: 7395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha