بازی مرگ و زندگی برای این تیم خوزستانی ؛ ذوب آهن - صنعت نفت آبادان ؛ ساعت ۲۰ + لینک پخش زنده

دیدار تیم‌های ذوب آهن و صنعت نفت آبادان در بیست و نهمین هفته لیگ برتر امشب برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال ذوب آهن و صنعت نفت آبادان امشب راس ۲۰:۰۰ در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی ذوب آهن و صنعت نفت آبادان

در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس شاگردان فراز کمالوند میهمان ذوب‌آهن اصفهان هستند، زردپوشان آبادانی پس از یک پیروزی و ۲ تساوی برابر آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین امیدوار هستند با پیروزی مقابل شاگردان محمد ربیعی جمع امتیازات خود را به عدد ۲۴ برسانند.

نبرد تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان از آن جهت حائز اهمیت است که هر ۲ تیم می‌خواهند با کسب برد در این بازی خود را به قافله تیم‌های بالا نزدیک و شرایط خود در جدول را بهبود بخشند، بازی برای برزیلی‌های ایران مهمتر و سرنوشت سازتر است زیرا با کسب سه امتیاز این دیدار امیدهایشان برای ماندن در لیگ بیشتر خواهد شد.

شاگردان ربیعی در ذوب‌آهن که در سه بازی گذشته شکست خورد برای سه امتیاز این دیدار به میدان خواهد رفت، این تیم در حالی به مصاف صنعت‌نفت آبادان می‌رود که نیاز شدیدی به کسب هر سه امتیاز دارد زیرا در صورت شکست رده نهم جدول را از دست خواهد داد.

در سوی دیگر شاگردان فراز کمالوند با روحیه بالا پس از کسب یک امتیاز در خانه برابر شمس آذر قزوین میهمان ذوب‌آهن اصفهان هستند و سعی دارند تا با کسب سه امتیاز از این بازی شانس خود را برای ماندن در لیگ برتر را افزایش داده و دل هوادارانش را به دست بیاورد.

ذوب آهن کار سختی را مقابل صنعت‌نفت پیش‌رو دارد زیرا آنها مقابل تیمی به میدان می‌روند که فوتبال هجومی به نمایش گذاشته و از بازیکنان زهرداری در فاز هجومی بهره می‌گیرد.

صنعت‌نفت در فاز تهاجمی به رغم گل نزدن شرایط خوبی دارد و در ضد حملات بسیار زهردار و خطرناک ظاهر می‌شود.

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 55886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha