بازی ملوان ۱ - ذوب آهن ۲ در هفته اول لیگ برتر + فیلم خلاصه بازی

رقابتهای هفته اول لیگ برتر فوتبال در فصل جدید ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ملوان امروز در اولین هفته فصل جدید لیگ برتر فوتبال برابر ذوب آهن و از ساعت ۱۹:۳۰ صف آرایی می کنند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی ملوان ۱ - ذوب آهن ۲

لینک پخش زنده بازی ملوان - ذوب آهن امروز

ملوان بندرانزلی عصر امروز در هوای گرم و شرجی بندر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

سرانجام پس از یک هفته تاخیر لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز با برگزاری پنج دیدار آغاز خواهد شد و در یکی از مهمترین دیدارهای هفته اول ملوان بندرانزلی در هوای گرم و شرجی بندر به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

این دیدار از زوایای مختلف حائز اهمیت است اما مهمترین نکته ای که می توان به آن اشاره نمود جدال مهدی تارتار در قامت سرمربی ملوان در برابر تیم فصل گذشته خود یعنی ذوب آهن است، مهدی تارتار پس از حضور در انزلی بازیکنان زیادی را از اصفهان به انزلی آورد و این شناخت تیم مقابل قطعا برای انزلی چی ها مفید خواهد بود.

دیدار ملوان و ذوب آهن همواره جذابیت های خاص خود را داشته است، در پنج دیدار گذشته این دو تیم سهم انزلیچی ها تنها یک پیروزی بوده و در طرف مقابل ذوب آهنی ها به دو پیروزی دست یافته اند و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است و تمامی این ۵ دیدار حداقل یک گل داشته که این نشان می دهد دیدار جذابی در پیش خواهد بود.

ملوانان که با سونامی مدیریتی و فنی وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران شده اند، فصل پر چالشی پیش روی خود خواهند داشت و همه در انتظار واکنش هواداران پرشور انزلیچی به این تغییرات و جدایی سرمربی محبوب فصول گذشته مازیار زارع هستند.

در طرف مقابل ذوب آهنی را مشاهده می کنیم که فصل جدید را با محمد ربیعی آغاز خواهد کرد، ربیعی در چند فصل اخیر عملکرد خوبی در تیم های مختلف از خود نشان داده و این موضوع نمایانگر این است که اصفهانی ها در فصل پیش رو با ربیعی نیم نگاهی به سهمیه آسیا هم خواهند داشت.

این دیدار امروز چهارشنبه، ۱۸ مردادماه راس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه سیروس قایقران شهرستان بندرانزلی و با حضور هواداران دو تیم آغاز خواهد شد، سامانه بلیت فروشی باشگاه ملوان نیز فرایند فروش را آغاز نموده تا به صورت قطعی شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم.

مسئولان ورزش انزلی برای حضور بانوان در ورزشگاه سیروس قایقران که ساختار کهنه ای دارد اقدامات مهمی را در طی یک سال گذشته انجام داده اند، ورودی مجزا، سکوهای مجزا و با ظرفیت مناسب، گیت ورودی هوشمند و احداث سرویس های بهداشتی مناسب بانوان این ورزشگاه را مهیای حضور آنان کرده است و بانوان انزلیچی تنها یک گام تا حضور در ورزشگاه فاصله دارند.

قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرب براقی خواهد بود و آقایان محمدعلی پورمتقی، دانیال باشنده و حسین زمانی در این دیدار وی را در امر قضاوت همراهی خواهند نمود.

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 45812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha