لیگ برتر فوتبال / فولاد خوزستان ۰ - ذوب آهن اصفهان ۰ + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال «ذوب‌آهن اصفهان» امروز به مصاف میهمان خود، «فولاد خوزستان» رفت. پیروزی تیم اصفهانی در این دیدار می‌توانست سودای بازگشت این تیم به کورس قهرمانی را زنده کند و کسب امتیاز برای «سُرخ‌پوشان خوزستانی» به فرار آن‌ها از منطقه سقوط کمک می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال «ذوب‌آهن اصفهان» در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر روز شه‌شنبه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در «ورزشگاه فولادشهر» میزبان تیم‌ «فولاد خوزستان» بود.

فیلم خلاصه بازی ذوب آهن ۰ - فولاد ۰

لینک پخش زنده فولاد و ذوب آهن امروز

فولادی‌ها که در بازی هفته قبل امیدوار بودند پس از متوقف کردن استقلال، مدعی اصلی قهرمانی لیگ یعنی سپاهان را در اصفهان متوقف کنند، با نتیجه سه بر یک بازی را به زردپوشان واگذار کردند.

«سُرخ‌پوشان خوزستانی» به دنبال فرار از منطقه سقوط

«سُرخ‌پوشان خوزستانی» همکنون ۱۰ امتیازه هستند و در جایگاه چهاردهم جدول این فصل رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند و بدون شک در بازی امروز به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند.

«فولاد خوزستان» نخستین تیم لیگ برتری بود که در این فصل دست به تغییر و تحولات در کادرفنی زد و بدنبال نتایج غیر قابل باور این تیم در ابتدای فصل پس از بازی این تیم مقابل «ملوان» و شکست سنگین چهار بر صفر، «علیرضا منصوریان» با فشار هواداران برکنار شد.

مدیران فولاد خوزستان پس از برکناری «علیرضا منصوریان» در اقدامی عجیب تصمیم به جذب «محمد ربیعی» سرمربی ذوب‌آهن گرفتند ولی مدیران ذوب آهن پس از اطلاع از این موضوع با «ربیعی» جلسه اضطراری برگزار کردند و موفق شدند سرمربی را برای ماندن مُجاب کنند.

پس از این اتفاقات مدیران فولاد خوزستان ابتدا در یک دیدار «گلادیسون» را جانشین «علیرضا منصوریان» کردند و سرانجام با «خوان ایگناسیو مارتینس» اسپانیایی تا پایان فصل بیست‌وسوم لیگ برتر قرارداد بستند.

فولاد خوزستان با سرمربی جدید خود «ایگناسیو» توانست تا حدودی به روند شکست‌های پیاپی ابتدای فصل پایان بدهد و در هشت دیدار گذشته، سه پیروزی، چهار شکست و یک تساوی بدست آورد.

اکنون فولاد خوزستان تا انتهای نیم فصل، سه مسابقه در پیش دارد که در ۲ دیدار بیرون از خانه باید به مصاف «ذوب‌آهن» و «پیکان تهران» برود و در آخرین دیدار نیم فصل در خانه میزبان «نساجی مازندران» خواهد بود.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان برای دیدار امروز شامل کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، مجتبی نجاریان، محمد علی‌نژاد، سینا مریدی، محمد آبشک، ساسان انصاری، عادل آرغند و گادوین منشأ است.

«ذوب آهن» در سودای بازگشت به کورس قهرمانی

«ذوب آهن» در سودای بازگشت به کورس قهرمانی

«ذوب آهن» همکنون با ۱۲ بازی ۲۰ امتیازی است و در جایگاه ششم جدول قرار دارد، این تیم در ۵ بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده‌ و در سودای بازگشت به کورس قهرمانی است، بویژه آنکه در بازی‌های بزرگ مقابل تیم های پُرستاره عملکرد خوبی داشته و به جز شکست ۲ بر صفر در دربی اصفهان، پرسپولیس و استقلال را متوقف کرده است.

«ربیعی» شب گذشته در نشست قبل از بازی مقابل «فولاد خوزستان» اعلام کرد: ذوب آهن در دیدار امروز چهار نفر از بازیکنانش را در اختیار ندارد و آرش قادری و سبحان خاقانی از قبل مصدوم شده بودند و پوریا آریا کیا و مهرداد رضایی هم محروم هستند.

وی یادآور شد:حبیب فرعباسی هم ممکن است به دلیل سرماخوردگی نتواند مقابل «فولاد خوزستان» به میدان رود، که البته بعید است «ربیعی» دست به ریسک بزند و دروازه بان اول تیم خود را در قفس توری قرار ندهد.

به این ترتیب به احتمال زیاد امروز در ترکیب اولیه «ربیعی» حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، امیرحسین جدی، شایان مصلح، مهرداد رضایی، فردین یوسفی، سجاد آشوری، محمدحسین اسلامی، مجید علیاری و محمدجواد محمدی حضور خواهند داشت.

«ذوب‌آهن اصفهان» و «فولاد خوزستان» تاکنون ۴۲ بار در لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم «ذوب‌آهن» ۱۸ پیروزی در مقابل ۹ پیروزی «سُرخ‌پوشان خوزستانی» بوده و بقیه دیدارها با تساوی به پایان رسیده است.تیم‌های فوتبال «ذوب‌آهن اصفهان» و «فولاد خوزستان» عصر امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در «ورزشگاه فولادشهر» به مصاف یکدیگر می روند.

این بازی چهل سومین بازی ۲ تیم در تاریخ رقابت های لیگ برتر است و در ۲۱ جدال این ۲ تیم در اصفهان، ذوب آهن در ۱۱ دیدار پیروز شده و فولاد خوزستان نیز چهار بار موفق به شکست ذوب آهن در اصفهان شده است که آخرین پیروزی «سُرخ‌پوشان خوزستانی» مربوط به فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

«ذوب آهن» در سودای بازگشت به کورس قهرمانی

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 50271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha