تساوی پرسپولیس زیر باران پاییزی/ سرخپوشان به صدر نرسیدند + فیلم خلاصه بازی

پرسپولیس امروز در تهران به مصاف صنعت نفت آبادان رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان؛ امروز پنج شنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۸:۰۰ در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت تا سرخپوشان نتوانند به صدر بازگردند.

در این مسابقه سرخ‌پوشان در حضور هواداران خود بهره‌مند بودند و بیش از ۱۵ هزار هوادار در ورزشگاه آزادی مسابقه را تماشا کردند.

دو تیم با انگیزه‌های متفاوتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند. پرسپولیس که هفته گذشته با تساوی برابر ملوان صدر جدول را از دست داده بود، برای بازگشت به ماراتن صدرنشینی دنبال حفظ امتیازات این مسابقه در خانه بود. از طرفی تساوی استقلال برابر شمس آذر انگیزه شاگردان یحیی گل‌محمدی را برای این مهم دوچندان کرده بود.

نفت آبادان هم که تنها ۶ امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی لیگ قرار دارد برای بهبود شرایط خود و پایان ناکامی‌های این فصل، دنبال کسب حداقل امتیاز بود تا دست خالی از تهران خارج نشود.

قصاوت این مسابقه به عهده علی صفایی بود و یعقول حجتی و مهدی شفیعی او را در قضاوت این مسابقه یاری می‌کردند.

دو تیم در دقایق ابتدایی مشغول محک زدن یکدیگر بودند.

در دقیقه ۱۰ نبیل باهویی که انگیزه زیادی برای اثبات خود داشت، تا آستانه باز کردن حریف رفت اما واکنش عالی دروازه صنعت، مانع گلزنی پرسپولیس شد.

در شرایطی که پرسپولیس روی دروازه صنعت نفت مشغول محک زدن و پیدا کردن راه‌های نفوذ بود، صنعتی‌ها توانستند با یک ضد حمله تند و سریع و حرکت ترکیبی زیبا و ارسال روی دروازه با ضربه سر علی یوسف مهاجم عراقی دروازه بیرانوند را باز کنند تا پرسپولیس خیلی زود غافلگیر شوند.

در ادامه پرسپولیس چهره هجومی‌تری به خود گرفت تا بتواند نتیجه این بازی را جبران کند.

در دقیقه ۴۵ حسین سنگرگیر پس از برخورد با علیرضا بیرانوند با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد تا شاگردان عبدالله ویسی کار سخت‌تری برای حفظ نتیجه داشته باشند.

در نیمه دوم پرسپولیس چهره هجومی تری به خود گرفت تا بتواند نتیجه را مقابل تیم ۱۰ نفره نفت جبران کند.

در دقیقه ۵۶ یحیی گل‌محمدی که کارش برای راهیابی به دروازه حریف پیچیده شده بود عالیشاه و زاهدی را به ژمین فرستاد تا گره از کارش باز شود.

یک دقیقه پس از این اتفاق محمد عمری با شوتی زیبا دروازه نفت را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

پرسپولیس برای رسیدن به گل عطش بیشتری نشان داد.

در دقیقه ۷۰ دانیال اسماعیلی‌فر از جناح راست پاس در عرض داد اما تکل بازیکن نفت با دست مانع رسیدن توپ به مهاجم پرسپولیس شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

این تصمیم داور منجر شد تا بازی به جنجال کشیده شود و حتی باعث درگیری‌هایی هم بین اعضای دو تیم شد.

سر انجام در دقیقه ۷۳ گئورگی گولسیانی با ضربه‌ای دقیق به سمت چپ دروازه گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند این در حالی بود که پارسا جهت توپ را درست تشخیص داده بود.

در دقیقه ۸۳ پرسپولیس نزدیک محوطه جریمه صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ضربه عالیشاه به بیرون رفت.

در نودمین دقیقه مسابقه ضربه رفیعی را مدافع نفت از روی خط دروازه برگشت داد.

در دقیقه ۹۴ نفت روی دفع ناقص اسماعیلی فر در شلوغی محوطه جریمه توپ را به درواژه سرخپوشان رساند که کمک داور این صحنه را گل تشخیص داد.

این جدال در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

پرسپولیس با یک امتیاز این دیدار ۱۷ امتیازی شد و پشت سر استقلال در رده دوم ایستاد . نفت هم ۷ امتیازی شد.

پرسپولیس با یک امتیاز این دیدار ۱۷ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به صدر جدول بازگشت.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی(۵۶ شهاب زاهدی)، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی(۵۶ امید عالیشاه) محمد عمری و نبیل باهویی(۷۵ میلاد سورگی)

ترکیب صنعت‌نفت:

پیام پارسا، میثم تهیدست، فیاض میردورقی، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی، یوسف وکیا، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، فرزین معامله‌گری، احمد شریعت‌زاده (۶۲ علی بهمبی)و علی یوسف(۴۷فاخرتهامی)

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ۲ - صنعت نفت ۲

۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
کد خبر: 48679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha