غائله پیرمرد آلمانی؛آیا شفر می‌تواند از صنعت نفت شکایت کند؟

وینفرد شفر در تازه‌ترین صحبت‌های خود مدعی شده است که اگر اجازه انجام کار به او در نفت آبادان داده نشود، شکایت می‌کند و باتوجه به پیش‌نویس امضا شده، غرامتش را کامل خواهد گرفت. با این حال یک منبع آگاه در باشگاه صنعت نفت این موضوع را رد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته گذشته باشگاه صنعت نفت آبادان از عقد قرارداد با وینفرد شفر به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد اما ساعتی پس از انتشار این خبر، رییس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد: "باشگاه نفت بدون استعلام از مراجع ذیربط اقدام به معرفی وینفرد شفر به عنوان سرمربی خود کرده است". همین اظهارنظر باعث شد که این همکاری در هاله‌ ابهام قرار بگیرد و پس از چند روز نیز باشگاه قید همکاری با این مربی آلمانی را بزند.

رییس حراست فدراسیون فوتبال انجام برخی مصاحبه ها از سوی وینفر شفر را مانع عقد قرارداد باشگاه نفت با این مربی عنوان کرده؛ اظهاراتی که خود شفر هم در آخرین اظهاراتش تایید کرده است.

این مربی آلمانی در مصاحبه با خبرنگار روزنامه گل گفته است: "این چه ربطی به دنیای حرفه‌ای فوتبال و مربیگری من دارد که نگذراند در ایران کار کنم. شخصا توهینی به کشور ایران نکردم تا حق داشته باشند جلوی مربیگری‌ام در آنجا را بگیرند. این خلاف قوانین فیفاست و اگر اجازه انجام کار ندهند، از آنها شکایت می کنم و باتوجه به پیش‌نویس امضا شده، غرامتم را کامل از آنان می‌گیرم تا حرفه‌ای بودن را یاد بگیرند. مطمئن باشید این‌کار را می‌کنم."

با این حال در همین زمینه، یک منبع آگاه در باشگاه صنعت نفت آبادان به ایسنا گفت: ما هیچ قرارداد یا پیش نویس قراردادی با شفر امضا نکرده‌ایم.

این منبع آگاه در واکنش به این سوال که شفر عنوان کرده اگر اجازه کار به او داده نشود، شکایت خواهد کرد، گفت: او نمی تواند از نظر مالی از باشگاه شکایت کند چون قراردادی امضا نشده است اما از نظر یک شخصیت حقوقی می‌تواند به فدراسیون و باشگاه نفت آبادان فشار بیاورد و شکایت کند.

با این اوصاف باید دید که این غائله به کجا ختم می‌شود. در حال حاضر وینفرد شفر در انتظار تماس مدیران صنعت نفت است تا تصمیم بعدی‌اش را اتخاذ کند.

۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۰
کد خبر: 51289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha