ذوب آهن - استقلال ؛ شاگردان نکونام درصدد تثبیت صدرنشینی؛ امروز ساعت ۱۷:۳۰ + لینک

مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.

مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز (روز شنبه) در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در یکی از حساس‌ترین بازی ها، استقلال به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود. بازی پرسپولیس و نساجی هم به عنوان آخرین دیدار این هفته به خاطر بازی سرخپوشان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برابر النصر به تعویق افتاد و قرار است روز جمعه ۸دی ماه برگزار شود.

لینک پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن امروز ساعت ۱۷:۳۰

ذوب آهن - استقلال/ روز شنبه ساعت ۱۷:۳۰

تیم استقلال با هدایت جواد نکونام نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال گرفته و این تیم در هفته دهم با برتری برابر تیم تراکتور ۲۲ امتیازی شد و به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

آبی پوشان پایتخت برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تیم ذوب آهن دارند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

زیبر نیک نفس و پیمان بابایی بازیکنان مصدوم استقلال بهبود یافتند و قادر به همراهی تیم خود در این بازی هستند، اما مرادمند هنوز در شرایط بازی نیست و نمی‌تواند برابر ذوب آهن به میدان برود.

در آن طرف، تیم ذوب آهن در هفته دهم توانست از سد تیم نساجی عبور کند وب ا ۱۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان محمد ربیعی قصد دارند بازی خانگی خود را برابر تیم استقلال پیروز شوند تا در کورس رقابت با مدعیان باقی بمانند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

آرش قادری و سبحان خاقانی بازیکنان مصدوم ذوب آهن هستند که فصل را از دست دادند. البته نادر محمدی اوت انداز ذوب بعد از گذراندن محرومیت خود می‌تواند در این بازی به میدان برود.

۲ تیم قبل از این ۷۴ بار روبروی همدیگر قرار گرفتند که ۳۶ برد سهم استقلال، ۱۸ برد سهم ذوب آهن و ۲۰ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

شمس آذر قزوین - گل گهر سیرجان/ روز شنبه ساعت ۱۵

تیم شمس آذر قزوین در هفته دهم لیگ برتر فوتبال توانست یک امتیاز خارج از خانه برابر تیم پیکان کسب کند و با ۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان سعید دقیقی می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر گل گهر کسب کنند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی سروسامان بدهند.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات لیگ برتر فوتبال توانست با ۲ گل در دربی کرمان برابر تیم مس رفسنجان به برتری برسد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

تیم گل گهر می‌خواهد با امتیاز گرفتن برابر تیم شمس آذر دست پر به سیرجان برگردد و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

تراکتور - فولاد/ روز شنبه ساعت ۱۵

بازی حساس و مهم بین تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در شرایطی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر ۲ تیم به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند.

سرخپوشان تبریزی فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشتند و آن‌ها در آخرین بازی خود قبل از تعطیلات لیگ برتر فوتبال برابر تیم استقلال شکست خوردند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شاگردان خمز می‌خواهند با حمایت هواداران پرشور خود برابر تیم فولاد برنده شوند و دل هواداران خود را شاد کنند.

هواداران تراکتور از نتایج تیم خود رضایت ندارند و آن‌ها با حضور در تمرین تیم خود شعارهایی علیه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه دادند و خواستار برکناری او بودند.

گفته می‌شود مدیران باشگاه تراکتور هم به خمز سرمربی تیم خود اولتیماتوم دادند و در صورت نتایج ضعیف در نیم فصل اول با او قطع همکاری می‌کنند. البته شنیده می‌شود بند فسخ یک میلیون دلاری مانع جدایی خمز از تراکتور می‌شود و باید دید مدیران تراکتور برای این موضوع چه چاره‌ای می‌اندیشند.

در آن طرف، تیم ته جدولی فولاد در هفته دهم لیگ برتر فوتبال توانست با برد برابر تیم آلومینیوم اراک به نوار ناکامی‌های خود پایان بدهد و با ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

فولادی‌ها به ۳ امتیاز بازی خارج از خانه برابر تراکتور نیاز دارند تا از منطقه خطر دور شوند، اما کار سختی جلوی هواداران پرشور تبریزی دارند.

محمد عباس زاده و ایوب والی بازیکنان مغضوب ایگناسیو مارتینز سرمربی فولاد خوزستان بودند که قبل از بازی با تراکتور با وساطت مدیرعامل باشگاه به تمرینات بازگشتند. عباس زاده چهره ویژه این بازی نیز هست و او برابر تیم سابق خود بازی می‌کند و می‌خواهد که توانایی خود را به اثبات برساند.

جدال خمز و مارتینز مربیان خارجی لیگ برتر فوتبال در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: 49435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha